Så faldt Emil ned af puslebordet ! :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.409 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. marts 2008

Susan1978

Fuuuccckkk noget lort.. Det skete igår. Jeg er jo alene med ungerne.. ikke at det er nogen undskyldning. ! Jeg havde lige skiftet Emil og givet ham tøj på igen, Ea sad på toilettet og kunne så ikke nå papiret, så jeg holder en arm på Emils ben og rækker over efter papiret til Ea.. pludselig rejser emil sig op i siddenede stilling og synes det er spænende at hænge ud over... dvs han styrter LIGE ned.. jeg havde kun fat i hans bukseben.. :'( Han falder ikke med et kæmpe klask men det sagde dunk i gulvet og han har nu en mega bule... (det er klinkegulv) ja der var jo ik så meget jeg kunne gøre andet end at trøste ham og bagefter så tjekkede jeg ham helt vidlt.. om han fulgte genstande med øjenen osv osv .. lidt efter drønede han rundt i sin gå stol som var intet hændt. tror nok han har tilgivet sin mor.. :( Susan som glæder sig til at komme på arbejde i morgen... VÆK HJEMMEFRA... :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2008

ivfmarie

ha, så kan han lære at styre sig lidt den lille laban!! Det ligner da ingenting at forskrække sin moar på den måde.
Godt at det blev ved forskrækkelsen.

Knus og trøsteklap på Susans skulder (H)
Marie

Anmeld

24. marts 2008

Mikkelmusen

Ååååh nej dog, stakkels knægt.

Filuca er faldet ned fra vores seng jo, men tog dog ingen skade.

Kan godt forstå hvis du er trist. Det er sgu forfærdeligt når de laver det stunt.

Christina

Anmeld

24. marts 2008

Lise

Oooh, skræk!!! :-o

Stakkels lille Emil - godt at der ikke skete noget... Simon er også trillet udover sengekanten, men heldigvis aldrig ned fra puslebordet...

Op med humøret, der skete jo ikke noget (H)

Lise

Anmeld

24. marts 2008

LouiseViola

Stakkels lille Emil, og stakkels mor!:'( Det er godt han har fået en stor bule - det er et godt tegn, for så går trykket ud af. Håber I alle er kommet jer over forskrækkelsen!

Anmeld

24. marts 2008

bette

puha av da.. ja mikkel er også faldet ned fra pudslebordet.. min mand skulle skifte ham.. havde en hånd på ham fordi han lige skulle ordne blespanden samtidig med.. wupti så var drengen på vej ned mod gulvet.. og nej min mand havde ikke fat i ham. heldigvis stod der tilfældigvis en tøjkurv ved siden af som han drønede nej i.. kiggede underligt op på sin far (på hovedet) og grinte.. 8(
hah chok siger jeg dig...
kunne lige se han var styrtet med hovedet nedaf og ramt gulvet.. puha

Anmeld

24. marts 2008

Loggidut

ufff hvor var det godt der ikke skete ham noget...oj, og hvor er jeg glad for vi har det her sted at skrive...dengang det skete for mig, følte jeg mig bare så ensom, og tænkte jeg måtte være den værste mor i verdenen, men som man kan se og erfarer i vores gruppe, sker det faktisk oftere end man lige tror, ja det er ikke nogen trøst, men altså, man gør det bedste man kan, og alligevel er det ikke altid nok...så op med humøret igen...og hurra for i slap med forskrækkelsen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.