Hjæææææælp miiiig :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
13 svar
5 synes godt om
20. november 2013

Anonym trådstarter

JEG ER IDAN 4+1 

og da jeg skulle tisse så ku jeg se på mine trusser at jeg bløder.

er det slut nu? er jeg ikk gravid mere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

Lotus86

Det kan vi jo desværre ikke svare på. Det kan gå begge veje, nogle bløder i graviditeten, men det kan også være en spontan abort. Har du smerter? Ring evt. til lægen og hør om de vil tage nogle blodprøver, så kan i se om hcg stiger eller falder.

Anmeld

20. november 2013

Flødebollen

Anonym skriver:

JEG ER IDAN 4+1 

og da jeg skulle tisse så ku jeg se på mine trusser at jeg bløder.

er det slut nu? er jeg ikk gravid mere?

Det er selvfølgelig svært at sige.
Men, hvis det er frisk blod, og der er "meget" af det,´lyder det til, at du har fået din mens.

Især fordi du er så kort henne, som du er..
Du kan eventuelt kontakte lægen og få ham/hende til at følge dig med blodprøver.

Anmeld

20. november 2013

Anonym trådstarter

det ikk rødt ligesom jeg plejer det her er mere gammelt, men vildet sige jeg kan også stadig være gravid? alstå at det kan går begge veje?

Anmeld

20. november 2013

Flødebollen

Anonym skriver:

det ikk rødt ligesom jeg plejer det her er mere gammelt, men vildet sige jeg kan også stadig være gravid? alstå at det kan går begge veje?

Hvis det ikke er frisk, rødt blod, men derimod gammelt og mørkt - sådan lidt størknet, så er det muligt at kroppen blot renser, fordi den er "vant" til at skulle have mens.,
Du kan sagtens stadig være gravid, men du bliver nødt til at ringe til lægen for at få af- eller bekræftet det

Anmeld

20. november 2013

Anonym trådstarter

men er det ikk faerligt at jeg bløder meget?? og jeg har ringet og står i lorte kø, undskyld mit sprog jeg er helt ude af den

Anmeld

20. november 2013

Anonym trådstarter

20. november 2013

Anonym trådstarter

og nej har ikk ondt

Anmeld

20. november 2013

Lykke:)

Anonym skriver:

men er det ikk faerligt at jeg bløder meget?? og jeg har ringet og står i lorte kø, undskyld mit sprog jeg er helt ude af den

Det er svært at svare på for os
Er det menstruations-meget eller er det "bare" lige lidt engang imellem og gør det ondt eller mærker du intet?
Lægen er den eneste der kan give dig et svar
for det bedste

Anmeld

20. november 2013

Sisse Vinther

Anonym skriver:

og nej har ikk ondt

Jeg har blødt 2 gange.
Første gang var i uge 9 og anden gang var i uge 13.

Første gang var jeg også helt ude af den, da det var friskt blod som dryppede.

-Men der var ingenting.

Som regel er det fordi slimhinderne lukker, og det kan udstøde lidt blod''rester'', eller som i mit tilfælde frisk blod, hvis der springer et lille blodkar et sted.

Du skal huske på at din krop er meget ''irritabel'' lige nu, i den forstand at der sker en masse som den ikke er vant til -så fx i skedens slimhinder bliver der meget følsomt. Du kan også opleve pletblødning lige efter samleje.
Eller at du bløder i munden når du spiser eller børster tænder. Eller får næseblod af at nyse.

Ring til lægen hvis du er helt i tvivl. Jeg ringede til vagtlægen første gang, som bad mig ligge ned med et bind på, og hvis det tiltog og blev ved at bløde, eller begyndte at gøre ondt, så skulle jeg komme ind med det samme, men det forsvandt igen efter 15-20 minutter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.