Den nat min søvn (og min fornuft) forsvandt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. november 2013

lenemor77

Vores prinsesse/djævel er 9 mdr. Og hun sover af helvede til. Og har altid gjort. Kl 4.30 fandt jeg mig selv stortudende på sofaen. Hun skriger som regel 1-2 timer hver nat. Vi har enkelte nætter, hvor hun sover godt, men de er få. Hun får stadig en flaske om natten - på trods af, at hun spiser godt med kartofler til aften. I nat tog faren over, gav hende en flaske med sukkervand og 15 min senere sov hun. Så nu føler jeg mig jo lidt som en hysterisk kælling.. Hun går i vuggestue og jeg startede på arbejde for 4 uger siden...
Gode ideer modtages med kyshånd...

Lægen får et kald når de åbner. Men forventer egentlig ikke de kan hjælpe.. Ørerne fejler intet - blev tjekket for 2 uger siden....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

Loa

Øv hvor jeg kender det.
De første mange måneder skreg Isabella også om natten. Intet skulle tilsyneladende være galt i følge læge og SP....
Det er f*cking hårdt.
Hun er nu 3 1/2 og sover stadig ikke igennem

Håber virkelig det snart vender for jer...

Anmeld

20. november 2013

Morigen

lenemor77 skriver:

Vores prinsesse/djævel er 9 mdr. Og hun sover af helvede til. Og har altid gjort. Kl 4.30 fandt jeg mig selv stortudende på sofaen. Hun skriger som regel 1-2 timer hver nat. Vi har enkelte nætter, hvor hun sover godt, men de er få. Hun får stadig en flaske om natten - på trods af, at hun spiser godt med kartofler til aften. I nat tog faren over, gav hende en flaske med sukkervand og 15 min senere sov hun. Så nu føler jeg mig jo lidt som en hysterisk kælling.. Hun går i vuggestue og jeg startede på arbejde for 4 uger siden...
Gode ideer modtages med kyshånd...

Lægen får et kald når de åbner. Men forventer egentlig ikke de kan hjælpe.. Ørerne fejler intet - blev tjekket for 2 uger siden....

Har i overvejet en zoneterapeut eller kiropraktor?? Nogen gange kan der være noget i ryggen, der gør at de ikke kan sove. Du skriver at hun altid har haft svært ved at sove.

Har nogle vennepar hvor det har hjulpet at få deres til kiropraktor eller zoneterapeut.

Anmeld

20. november 2013

bvk

sådan var vores nætter frem til vores datter  blev 1.5 år, hvor jeg endelig tog til  kiropraktor. behandlingen var virkelig skånsom. Hun løftede bare vores datter op under armene, mens hun trykkede på ryggen, det tog 5 sek pr gang..og så legede de lidt med store fitness bolde.. Vi var der ca 4 gange. 

Vi gik fra at være oppe 4 gange hver til max en pr nat.. så gad godt vi havde prøvet det lidt tidligere..

mMen der er jo også muligheden for kranie sakral terapi, det virker lidt blidere.

Anmeld

20. november 2013

MorDk

Du får liiiige et medfølende kram herfra

Anmeld

20. november 2013

lenemor77

Morigen skriver:

Har i overvejet en zoneterapeut eller kiropraktor?? Nogen gange kan der være noget i ryggen, der gør at de ikke kan sove. Du skriver at hun altid har haft svært ved at sove.

Har nogle vennepar hvor det har hjulpet at få deres til kiropraktor eller zoneterapeut.

Vi gik til kiroprakter da hun var 2 mdr. Hun skreg rigtig meget da hun var lille (ikke kolik). Har en veninde som er zoneterapeut - måske jeg skulle overveje hende igen...

Anmeld

20. november 2013

lenemor77

Loa skriver:

Øv hvor jeg kender det.
De første mange måneder skreg Isabella også om natten. Intet skulle tilsyneladende være galt i følge læge og SP....
Det er f*cking hårdt.
Hun er nu 3 1/2 og sover stadig ikke igennem

Håber virkelig det snart vender for jer...

SP råd er at give hende en flaske vand. Men så skriger hin endnu mere. Tricket med sukkervand har virket et par gange før... Men jeg vil gerne have udelukket, at der er en årsag. Da hun var helt lille kunne hun skrige til hun var blå fra top til tå - med orange plamager...

Anmeld

20. november 2013

Morigen

lenemor77 skriver:

Vi gik til kiroprakter da hun var 2 mdr. Hun skreg rigtig meget da hun var lille (ikke kolik). Har en veninde som er zoneterapeut - måske jeg skulle overveje hende igen...

Det kan vel ikke skade, de kan nogle gange noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.