1.lægebesøg 11+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
8 svar
1 synes godt om
19. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg har endnu behov for at være anonym.

Men jeg er gået hen og er blevet nervøs for om jeg kan nå at komme til NF.

Jeg fik taget alle blodprøverne 10+0, men jeg skal først have lavet VJ i morgen hvor jeg er 11+5.

Er der nogen med erfaringer i den retning, og måske endda ved hvad proceduren er på Holbæk sygehus ang indkaldelse til NF.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

Anonym trådstarter

Slet ingen der vil/kan komme med lidt input ??

Anmeld

20. november 2013

grinny

Kender ikke lige til proceduren, men vil sige at det er sent du skal til dit første lægetjek og have lavet VJ 

Anmeld

20. november 2013

Anonym trådstarter

Ja det synes jeg nemlig også. Med min datter blev det gjort mellem uge 8 og 9. 

Men er nu kun nervøs for om de kan nå at kalde mig ind til NF. Det er min største bekymring.  

Anmeld

20. november 2013

Morigen

Anonym skriver:

Jeg fik taget alle blodprøverne 10+0, men jeg skal først have lavet VJ i morgen hvor jeg er 11+5.

Er der nogen med erfaringer i den retning, og måske endda ved hvad proceduren er på Holbæk sygehus ang indkaldelse til NF.

Jeg fik lavet min i fredags hvor jeg var 10+0 og fik taget blodprøve til doubletest mandagen før.

Spurgte min læge hvad det kunne være de gjorde det sådan nu, for før var jeg 8 uger henne da jeg fik lavet vandrejournal.

Men de tager doubletesten og sender den ind med det samme, det er nemmere for dem når blodprøven bliver taget så sent. og så kunne hun give svar på resultaterne samtidig med vandrejournalen.

men ja det er sent... Jeg går nu og venter på indkaldelsen til NF

Anmeld

20. november 2013

...,

Du skal da selv bestille tiden til Nf? Jeg var også sent afsted til min læge 4 dage inden min Nf, pga ferielukket hos min læge. de havde ikke nået at få mine blodprøver.. Så fik taget nogen nye på sygehuset alt så fint ud og de ville ringe dagen efter hvis blodprøve svarene var dårlige.

Anmeld

20. november 2013

Ønskebarnet2014

Jeg fik taget blodprøver hos egen læge og inden for 1 uge fik jeg tid til NF. Du for automatisk brev. Eller det sagde min læge men det er godt nok i Skejby. Det skal nok gå. Ellers så ring til egen læge

Anmeld

20. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg har været ved lægen i dag, og hun ville ringe til svangeramb og forklare dem at det var vigtigt for graviditetens videre forløb at vi nåede til NF.

Så mon ikke det burde lade sig gøre.

Desværre var BT (som ventet) alt for højt, og skal videre med det.

Så vidt jeg husker skal man IKKE selv bestille tid til NF på Holbæk, der bliver man indkaldt.

Tak for jeres input

Anmeld

20. november 2013

justagirl

Anonym skriver:

Du får et brev 2-4 dage efter lægebesøg med tider både til Nf og 1 jordemoder besøg og MD - og du kan godt nå det da det skal være senest uge 13/14  jeg fik først afvide omkring uge 12.. hvornår jeg skulle afsted.. -.- ..

men du får brevene kort efter - de ved hvad de laver.. er selv på holbæk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.