Lavt blodsukker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. november 2013

Anonym trådstarter

.. Sådan føles det .. Jeg er 9+1 idag.. Havde graviditetsbetinget sukkersyge under min første graviditet.. Allerede nu har jeg det tit (flere gange om dagen) som om jeg har lavt blodsukker.. Jeg ryster, bliver svimmel, får svært ved at koncentrere mig osv. .. Det er faktisk ret ubehageligt

Men jeg har en blodsukkermåler-dims (hvad hedder sådan en?) fra min sidste graviditet .. Der var kun tre strimler tilbage, men de sidste gange jeg var haft det dårligt, har jeg målt mit blodsukker, og det har ikke været under 4 nogen af gangene .. Så er det vel ikke lavt?!

Er der nogle der har et bud på hvad det kan være?

Er anonym, da familie osv. ikke kender til graviditeten endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

FrkZier

Anonym skriver:

.. Sådan føles det .. Jeg er 9+1 idag.. Havde graviditetsbetinget sukkersyge under min første graviditet.. Allerede nu har jeg det tit (flere gange om dagen) som om jeg har lavt blodsukker.. Jeg ryster, bliver svimmel, får svært ved at koncentrere mig osv. .. Det er faktisk ret ubehageligt

Men jeg har en blodsukkermåler-dims (hvad hedder sådan en?) fra min sidste graviditet .. Der var kun tre strimler tilbage, men de sidste gange jeg var haft det dårligt, har jeg målt mit blodsukker, og det har ikke været under 4 nogen af gangene .. Så er det vel ikke lavt?!

sørg for at få nok mad og drikke

Anmeld

19. november 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

sørg for at få nok mad og drikke

Det prøver jeg også .. Men føler nærmest at jeg skal køre noget i hovedet konstant

Anmeld

19. november 2013

Kamulla

spis nogle kiks og bananer når du har det sådan.. fik det også tit i min graviditet og var nød til at have et lager derhjemme og i tasken til hvis jeg var på farten

Anmeld

19. november 2013

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

spis nogle kiks og bananer når du har det sådan.. fik det også tit i min graviditet og var nød til at have et lager derhjemme og i tasken til hvis jeg var på farten

Jeg kan ikke lide bananer jeg har altid kiks eller en müslibar med mig sådan havde jeg det bare ikke sidst

Anmeld

19. november 2013

Kamulla

Anonym skriver:

Jeg kan ikke lide bananer jeg har altid kiks eller en müslibar med mig sådan havde jeg det bare ikke sidst

EJJJJ... har lige spist en banan mad ummm

men godt... og kakao eller en juice .. det går nok over, det gjorde mig og kom i sidste trimester tilbage igen for fuld udblæsning

Anmeld

19. november 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Under 4 vil jeg tage som et lavt blodsukker - og dine symptomer lyder sådan. Hvad målte du dit blodsukker til at være?? Jeg får føling hvis jeg kommer under 4 - og over 7. Jeg havde selv graviditetsbetinget sukkersyge i min første graviditet, så kender en del til det (har type 2 nu) 

Sørg for at have en juice i nærheden af dig hvis du føler dit blodsukker er lavt - just in case 

Anmeld

19. november 2013

Anonym trådstarter

Babymor1013 skriver:

Under 4 vil jeg tage som et lavt blodsukker - og dine symptomer lyder sådan. Hvad målte du dit blodsukker til at være?? Jeg får føling hvis jeg kommer under 4 - og over 7. Jeg havde selv graviditetsbetinget sukkersyge i min første graviditet, så kender en del til det (har type 2 nu) 

Sørg for at have en juice i nærheden af dig hvis du føler dit blodsukker er lavt - just in case 

Det har IKKE været under 4 det laveste jeg har målt har været 4,4 .. Har jo så kun målt tre gange

Synes bare det er lidt svært... Især på arbejdet hvor de ikke ved noget endnu

Anmeld

19. november 2013

Clisolka

Hmm grunden til jeg spurgte om hvad dit tal lå på var, at det måske var for højt...? Der får jeg nemlig de samme symptomer....

Anmeld

20. november 2013

Anonym trådstarter

Babymor1013 skriver:

Hmm grunden til jeg spurgte om hvad dit tal lå på var, at det måske var for højt...? Der får jeg nemlig de samme symptomer....

De tre gange jeg har målt, har det været under 5 og over 4 hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.