Anal sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.055 visninger
8 svar
7 synes godt om
19. november 2013

Anonym trådstarter

Hej. Jeg vil gerne have nogle råd af jer angående analsex. Jeg vil nemlig rigtig gerne prøve det men jeg ved faktisk ikke så meget om det. Jeg vil gerne vide hvordan man bliver ren inden i og hvor mange timer inden man skal gøre det. Jeg vil også gerne vide hvilke stilling der er den mest blide stilling at prøve det i. Jeg ved godt jeg skal være godt varmet op, godt med glidecreme og så naturligvis langsomt fremad. Men det er de andre ting jeg gerne vil lære noget om. Håber I har nogle råd og erfaringer I vil dele ud af

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

asff

Anonym skriver:

Hej. Jeg vil gerne have nogle råd af jer angående analsex. Jeg vil nemlig rigtig gerne prøve det men jeg ved faktisk ikke så meget om det. Jeg vil gerne vide hvordan man bliver ren inden i og hvor mange timer inden man skal gøre det. Jeg vil også gerne vide hvilke stilling der er den mest blide stilling at prøve det i. Jeg ved godt jeg skal være godt varmet op, godt med glidecreme og så naturligvis langsomt fremad. Men det er de andre ting jeg gerne vil lære noget om. Håber I har nogle råd og erfaringer I vil dele ud af

Tak

Man kan købe sådan en ''renser'' http://www.sinful.dk/nexus-douche-analsproejte-til-udskylning  ..

Resten ved jeg ikke så meget om, det er ikke lige mig

Anmeld

19. november 2013

ano14316

Anonym skriver:

Tak

Du vil måske få flere svar hvis man kunne svare anonymt... 

Anmeld

19. november 2013

Anonym trådstarter

Enig men tror vist det glippede for mig at tikke den boks af . det er yderst sjældent at jeg skriver og derfor ikke fik det gjort ordentligt, sorry alle

Anmeld

19. november 2013

lucas<3

Anonym skriver:

Tak

husk og slap a..

Anmeld

19. november 2013

salix

Altså hvis du bare kommer på torilettet og får tømt dig i løbet af dagen behøvere man ikke at skylle oppe i inden ( det gør jeg i hvertfald ikke) så her hjemme er det ikke noget vi forbereder vi gør det når lysten kommer over os... 

men den blideste måde for mig er i ske der kan jeg nemmere selv styre hvor meget han trænger ind og hvor hurtigt...

Anmeld

19. november 2013

Mie89

Det aller vigtigste er at du slapper af, og stoler på at din partner vil tage det stille og roligt.. Når han først trænger ind kan det godt være lidt ubehageligt, men lad ham fortsætte, for det bliver virkelig skønt ! Det er som om der bare lige er et bestemt "punkt" man skal over 

Og min personlige favorit stilling er doggy, så kan han nemt stimulere dig med hænderne samtidig på resten af kroppen 

Anmeld

19. november 2013

Pikku Myy

Anonym skriver:

Tak

Man behøver ikke gøre noget særligt for at være ren indeni. Det kan man alligevel ikke blive, så på med kondomet, så sker der ikke noget ved det

Mht stilling så ville jeg starte med at du var øverst. Så kan du styre hastighed og vinkel.

Anmeld

20. november 2013

Mick

God aften. 

Du har allerede fået nogle gode råd, så det er rigtig fedt. vedr stillinger, så kan i gøre det, at i ligger på siden, så din partner er bag dig, nogen mener så at pikken ikke kommer helt så langt op, og derfor er det en god stilling at starte op med. 

og så du har nævn, brug masser af glide creme, og helst en der bliver ved med at glide. Du kan også øve dig, selv med sexlegetøj, inden du hopper ud i det, med en partner, så kan du måske også være mere tryg, og det jo det, det handler om, at føle sig tryg og sikker :-) 

Rigtig god fornøjelse - Anal sex er dejligt når man først kommer i gang :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.