Liv i maven efter 4 forsøg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. november 2013

Anonym trådstarter

Hej piger, vil høre lidt om jeres oplevelser angående dette. Jeg har haft 4 tidlige aborter hvor de ender meget tidligt lige efter testen bliver posetiv. Denne gang blev jeg gravid meget hurtigt og kontaktede min læge med det samme og kom til scanning i sidste uge. Det viste sig jeg var lige knap i uge 6 og der var Hjerteblink!! vi blev så glade kan ikke tro det. Skal så til scanning igen den 26 november, og er vildt bange håber stadig der er liv! Nogen der ved hvad mine chanser er. en blodprøve har vist jeg ikke feljer noget Så det er bare dejligt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Hej piger, vil høre lidt om jeres oplevelser angående dette. Jeg har haft 4 tidlige aborter hvor de ender meget tidligt lige efter testen bliver posetiv. Denne gang blev jeg gravid meget hurtigt og kontaktede min læge med det samme og kom til scanning i sidste uge. Det viste sig jeg var lige knap i uge 6 og der var Hjerteblink!! vi blev så glade kan ikke tro det. Skal så til scanning igen den 26 november, og er vildt bange håber stadig der er liv! Nogen der ved hvad mine chanser er. en blodprøve har vist jeg ikke feljer noget Så det er bare dejligt. 

Man siger jo, at chancerne for, at graviditeten fuldføres øges betydeligt, hvis embryoet først når til stadiet med hjerteblink. Så det er selvfølgelig et godt tegn.

Men man kan jo desværre aldrig vide sig sikker, og den lille spire vil være meget skrøbelig et godt stykke tid endnu..

Men jeg  for jer. 

Anmeld

19. november 2013

Anonym trådstarter

Det har jeg nemlig også hørt. Så det håber jeg lidt på! 

Mange tak for svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.