Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja jeg skal
kæresten faldt på knæ midt under madlavningen i lørdags hehe og genert som jeg er stod jeg bare og fniste haha men fik vist fremstammet et uhm
Er stadig anomyn da familen endnu intet ved da vi ikke helt har fået fastlagt datoen men vi regner med at hvis alt falder på rette plads så bliver det til juni 2014
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ja jeg skal kæresten faldt på knæ midt under madlavningen i lørdags hehe og genert som jeg er stod jeg bare og fniste haha men fik vist fremstammet et uhm Er stadig anomyn da familen endnu intet ved da vi ikke helt har fået fastlagt datoen men vi regner med at hvis alt falder på rette plads så bliver det til juni 2014
Stoort tillykke med det
Flødebollen skriver: Stort tillykke!Jeg skal selv giftes i maj 2014
Stort tillykke!Jeg skal selv giftes i maj 2014
tusind tak og også stort tillykke til dig
o1Mutte skriver: Stort tillykke jeg er selv blevet gift for snart et år siden Det er en dejlig følelse
Stort tillykke jeg er selv blevet gift for snart et år siden Det er en dejlig følelse
ja det kunne jeg godt forstille mig glæder mig hvertfald til at opleve det selv mange tak også et tillykke til dig
Sandratoft skriver: Stoort tillykke med det
tusind tak
Loa skriver: Skønt!! stort tillykke
Skønt!! stort tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128