Jeg skal giftes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
8 svar
6 synes godt om
19. november 2013

Anonym trådstarter

Ja jeg skal 

kæresten faldt på knæ midt under madlavningen i lørdags hehe  og genert som jeg er stod jeg bare og fniste haha  men fik vist fremstammet et uhm 

Er stadig anomyn da familen endnu intet ved da vi ikke helt har fået fastlagt datoen men vi regner med at hvis alt falder på rette plads så bliver det til juni 2014 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

Flødebollen

Anonym skriver:

Ja jeg skal 

kæresten faldt på knæ midt under madlavningen i lørdags hehe  og genert som jeg er stod jeg bare og fniste haha  men fik vist fremstammet et uhm 

Er stadig anomyn da familen endnu intet ved da vi ikke helt har fået fastlagt datoen men vi regner med at hvis alt falder på rette plads så bliver det til juni 2014 

Stort tillykke!
Jeg skal selv giftes i maj 2014

Anmeld

19. november 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Ja jeg skal 

Stort tillykke jeg er selv blevet gift for snart et år siden Det er en dejlig følelse

Anmeld

19. november 2013

Sandratoft

Stoort tillykke med det 

Anmeld

19. november 2013

Anonym trådstarter

Flødebollen skriver:

Stort tillykke!
Jeg skal selv giftes i maj 2014

tusind tak  og også stort tillykke til dig 

Anmeld

19. november 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Stort tillykke jeg er selv blevet gift for snart et år siden Det er en dejlig følelse

ja det kunne jeg godt forstille mig glæder mig hvertfald til at opleve det selv  mange tak også et tillykke til dig 

Anmeld

19. november 2013

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Stoort tillykke med det 

tusind tak  

Anmeld

19. november 2013

Loa

Anonym skriver:

Ja jeg skal 

Skønt!! stort tillykke

Anmeld

19. november 2013

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Skønt!! stort tillykke

tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.