Kvalme og lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
6 svar
3 synes godt om
19. november 2013

Babyhåb

Jeg har nu været ved lægen og er blevt bekræftet at jeg er gravid!! <3 jeg fatter det slet ikke jeg har bestilt scanning ved jordmoren.dk til at se hjerteblink.. Det er vi begge lidt spændt på..

jeg har termin den 25/7-2014

Jeg lider allerede meget af kvalme godt og vel hele dagen.. glæder mig til det er over har du haft kvalme? Og hvor lang til varet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

Bettina90

Babyhåb skriver:

Jeg har nu været ved lægen og er blevt bekræftet at jeg er gravid!! <3 jeg fatter det slet ikke jeg har bestilt scanning ved jordmoren.dk til at se hjerteblink.. Det er vi begge lidt spændt på..

Jeg lider allerede meget af kvalme godt og vel hele dagen.. glæder mig til det er over har du haft kvalme? Og hvor lang til varet det?

Havde kvalme i en periode, men fandt ud af at jeg kunne holde den væk hvis jeg bare spiste morgenmad som det aller første når jeg vågnede 

Og stort TILLYKKE 

Anmeld

19. november 2013

Babyhåb

Bettina90 skriver:

Havde kvalme i en periode, men fandt ud af at jeg kunne holde den væk hvis jeg bare spiste morgenmad som det aller første når jeg vågnede 

Og stort TILLYKKE 

Årh godt fif..

Hvad spiste du evt til morgenmad?

jeg har spist ymer, og morgenmadsprodukt med mælk.. 

Bare for at få lidt nye ideer

Anmeld

19. november 2013

Anitta Kristiansen

Hvis det er helt skidt med kvalmen kan du snakke med lægen om du kan få piller mod noget syre i maven eller købe nogle milde nogle ved apoteket. har jeg gjort da jeg skal passe på alt hvad jeg spiser på grund af kvalme og kan ødelægge en hel dag.
havde kvalme ved første graviditet men forsvandt hurtigt, og har igen denne gang, med termin den 15 juli men er bare lige 10 gange værre, så har problemer med at spise, så denne gang har jeg valgt at ville have syre piller, da jeg tabte mig meget i forhold til min størrelse sidste gang, så det er en mulighed.
ellers er der her en side du kan kigge på hvor der står noget om hvad der kan være godt at gøre, men alt er desværre ikke så let under en graviditet.
http://politiken.dk/forbrugogliv/sundhedogmotion/g uidersundhedogmotion/ECE883064/saadan-bekaemper-du -mavesyre/

Anmeld

19. november 2013

modesty

Babyhåb skriver:

Jeg havde kvalme fra uge 7-12. Her hjalp det at hele tiden snacke lidt, så maven aldrig blev tom. Nøddemix stænger fra Castus spiste jeg rigtig meget. Kiks, knækbrød med smør, chips. Generelt var brød-produkter gode. Frugt og søde sager hjalp ikke på min kvalme, tværtimod.

Anmeld

19. november 2013

stjernehimmel

Babyhåb skriver:

Tillykke :-)

prøv øv med et lille styk MØRK chokolade inde.du står op....det kan evt hjælp, selvom man måske ik har lyst til det om morgenen og når man har kvalme....

og og rigtig go fornøjelse til scanning, nogle gange skal man bare ha det "sort på Hvidt" inden man kan tro på det ;-)

Anmeld

19. november 2013

Bettina90

Babyhåb skriver:

Årh godt fif..

Hvad spiste du evt til morgenmad?

jeg har spist ymer, og morgenmadsprodukt med mælk.. 

Bare for at få lidt nye ideer

Ymer med ymerdrys, coco pops, havregryn eller hva jeg nu lige havde lyst til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.