Skal nye sutter skoldes/koges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.747 visninger
4 svar
3 synes godt om
18. november 2013

Millea

Hej derude.. 

Tænkte på.. Nye sutter skal de skoldes eller koges? Og koger man bare en sut i en gryde i 5 min? Kan de tåle det? Hvad gør i?

Og kan jeg skolde/koge dem nu selv om de muligvis først skal bruges om 6 uger når baby kommer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har altid skoldet nye sutter i en skål. Put sutterne i en skål, og hæld kogende vand over dem. Vi fik at vide på sygehuset at de ik måtte være der i, i mere end ca 3 min. Vh stine

Anmeld

18. november 2013

GUSO

Millea skriver:

Hej derude.. 

Tænkte på.. Nye sutter skal de skoldes eller koges? Og koger man bare en sut i en gryde i 5 min? Kan de tåle det? Hvad gør i?

Og kan jeg skolde/koge dem nu selv om de muligvis først skal bruges om 6 uger når baby kommer?

Hej.. Nye sutter plejer jeg bare at hælde kogende vand over, beskidte sutter (og ammebrikker da jeg brugte dem ) gnider jeg i groft salt, skyller og koger i microen bagefter med lidt Citron syre i vandet, sådan gør man på sygehuset og det har jeg bare fortsat med

Anmeld

18. november 2013

GUSO

Millea skriver:

Hej derude.. 

Og jeg ville vente med at ordne sutterne til baby kommer

Anmeld

18. november 2013

Millea

Okay, tak for jeres svar:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.