Forvirret over uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
13 svar
3 synes godt om
18. november 2013

Papillon

Jeg prøver virkelig at finde rundt i de uger, men er godt og grundigt forvirret efterhånden!

Jeg er 9+0. Hvilken uge er det? Uge 9 eller uge 10 eller 10. uge?  Det frustrerer mig, for jeg kan ikke finde ud af, hvilken uge jeg skal læse på, når jeg vil læse, hvor langt vi er i udviklingen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2013

Michelle21

Papillon skriver:

Jeg prøver virkelig at finde rundt i de uger, men er godt og grundigt forvirret efterhånden!

Jeg er 9+0. Hvilken uge er det? Uge 9 eller uge 10 eller 10. uge?  Det frustrerer mig, for jeg kan ikke finde ud af, hvilken uge jeg skal læse på, når jeg vil læse, hvor langt vi er i udviklingen  

Når du er 9+ er du i 10. uge

Anmeld

18. november 2013

Papillon

Michelle21 skriver:

Når du er 9+ er du i 10. uge

Men er 10. uge det samme som uge 10 eller 9? 

Anmeld

18. november 2013

lille fnug

Papillon skriver:

Hej. Prøv at læs dette
http://www.min-mave.dk/artikler/graviditetskalende r/uge-for-uge/9.htm

Håber det kan hjælpe dig ;-)

Anmeld

18. november 2013

lille fnug

Papillon skriver:

Men er 10. uge det samme som uge 10 eller 9? 

Samme som uge 9. Er selv 31+6 og det forvirrer mig stadig..

Anmeld

18. november 2013

Papillon

lille fnug skriver:

Samme som uge 9. Er selv 31+6 og det forvirrer mig stadig..

Tak for linket. Og hvor er det dog bare besværligt 

Anmeld

18. november 2013

Anonym101

Papillon skriver:

Det handler ALT sammen om hvor man sætter punktummet!

Er du 9+0 er du i uge 9 og i 10. uge. Er du 9+2 (f.eks) er du stadig i uge 9 og i 10. uge

Anmeld

18. november 2013

MMOGM

Hvis du er 9+0 er du 9 fulde uger henne, imorgen når du er 9+1 er du 1 dag inde i uge 10. Derfor hedder det du er i 10. Uge. Håber det gav lidt mening 

Anmeld

18. november 2013

Papillon

Men på startsiden siger den, at jeg er 9+0, klik her for at læse mere om uge 10. Derudover lægger de fleste mavebilleder under fx uge 10, hvis de er 9+0-9+6. Jeg har også fulgt eksemplet..

I virkeligheden er jeg så i uge 10/10. uge, hvilket vil sige 9 uger henne?

Anmeld

18. november 2013

Papillon

SJN skriver:

Det handler ALT sammen om hvor man sætter punktummet!

Er du 9+0 er du i uge 9 og i 10. uge. Er du 9+2 (f.eks) er du stadig i uge 9 og i 10. uge

Tak, jeg prøver stadig at få det til at give mening i mit hoved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.