Social og sundheds hjælper elev

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Hmm øv øv

Grunden til jeg starter den 27 er pga merit for dansk..

Andre starter den 2 januar, hvis man startede der ville man så få løn fra feb?

Ja de får løn til feb, men hvis du er optaget pr den 27, er der jo ikke så meget at gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Ja de får løn til feb, men hvis du er optaget pr den 27, er der jo ikke så meget at gøre

Hmm Okai
Det er op til en selv at sørge for at søge om det merit, så er i realiteten op til mig

Hvis man så startede pr 2 januar, ville man skulle stoppe på su pr 1 dec?

Undskyld de mange sprøgsmål, men lige rart og have helt styr på det

Anmeld

18. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Hmm Okai
Det er op til en selv at sørge for at søge om det merit, så er i realiteten op til mig

Hvis man så startede pr 2 januar, ville man skulle stoppe på su pr 1 dec?

Undskyld de mange sprøgsmål, men lige rart og have helt styr på det

forudsat at du er studieaktiv på nuværende studie i dec vil du få su udbetalt for dec den 1 dec (ca) og derefter først elevløn udbetalt 1 feb. Så januar får du ingenting. Du skubber bare måneden uden penge. 

Anmeld

18. november 2013

Anonym trådstarter

forudsat at du er studieaktiv på nuværende studie i dec vil du få su udbetalt for dec den 1 dec (ca) og derefter først elevløn udbetalt 1 feb. Så januar får du ingenting. Du skubber bare måneden uden penge. 

Okai ja..
Mit nuværende studie er desværre ikke noget for mig, så påtænker lidt at "komme væk" asap.. Er dog stadig aktiv 

Ja, ved hullet kommer alligevel, men påtænker så at tage su lån for dec mdr, og så bruge dem til at forsørge mig/min søn i dec

Anmeld

18. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Så skal min sidste su være for dec, dvs jeg skal stoppe ultimo dec ikke?

Anmeld

18. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Så skal min sidste su være for dec, dvs jeg skal stoppe ultimo dec ikke?

Præcis bare husk at gøre en uges tid før udgangen af dec, så din su for jan ikke når at blive kørt, så de skal betales tilbage. 

Anmeld

18. november 2013

Anonym trådstarter

Præcis bare husk at gøre en uges tid før udgangen af dec, så din su for jan ikke når at blive kørt, så de skal betales tilbage. 

Dejligt tak for hjælpen med  afklaringen

Anmeld

18. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Dejligt tak for hjælpen med  afklaringen

Det var så lidt , og held og lykke :0)

Anmeld

18. november 2013

mpr

Anonym skriver:

Hmm øv øv

Grunden til jeg starter den 27 er pga merit for dansk..

Andre starter den 2 januar, hvis man startede der ville man så få løn fra feb?

Ja for du skal jo have været i uddannelsen i en måned før du får noget løn så dem som starter 2 januar får først løn pr. 1 feb Og det vil bare sige du skal stoppe din uddannelse lige inden du starter, så får du su for januar måned, men du kan ikke komme uden om en måned med hul  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.