Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Manna skriver: Det var godt nok tidligt. Jeg troede jeg var tidligt ude i uge 6. Oppustet er jeg for vildt.Min halsbrand gik over igen, men kan godt provokeres frem med det forkerte mad Håber det går over for dig ogsåog tillykke
Det var godt nok tidligt. Jeg troede jeg var tidligt ude i uge 6. Oppustet er jeg for vildt.Min halsbrand gik over igen, men kan godt provokeres frem med det forkerte mad Håber det går over for dig ogsåog tillykke
SjeBets skriver: det havde jeg da jeg var gravid 2. og 3. gang, jeg vidste det da jeg fik halsbrand, og ja ja den var god nok jeg var gravid. Med 1 og 4 har jeg så først fået det lidt senere men det har været der det meste af tiden, det skal jeg åbenbart have
det havde jeg da jeg var gravid 2. og 3. gang, jeg vidste det da jeg fik halsbrand, og ja ja den var god nok jeg var gravid. Med 1 og 4 har jeg så først fået det lidt senere men det har været der det meste af tiden, det skal jeg åbenbart have
cwl skriver: Jeg er kun 3+6 i dag. Hele dagen har jeg været oppustelig og i eftermiddag havde jeg lidt kvalme og nu sidder jeg med halsbrand. Man kan man få halsbrand så tidligt??
Jeg er kun 3+6 i dag. Hele dagen har jeg været oppustelig og i eftermiddag havde jeg lidt kvalme og nu sidder jeg med halsbrand. Man kan man få halsbrand så tidligt??
Man kan altid få halsbrand...dog er det nok ikke fordi baby fylder endnu
Men kan anbefale Balancid (håndkøb) hvis du ikke allerede kender dem- jeg spiser dem som slik nu hvor jeg er næsten 29 uger henne...
Stort tillykke med graviditeten
Tror måske ens tanker kan spille en lille smule ind over Da jeg havde fået en positiv test havde jeg kvalme hele dagen (4+0) fordi jeg tænkte på det hele tiden hihi.
tror i hvert fald det var med til at give mig kvalme
Jeg har været nonstop oppustet siden sidste uge (dvs siden 3+4 ca) og når det endelig lægger sig, skal jeg bare overveje at spise, så er luften tilbage igen
Wimmie skriver: Man kan altid få halsbrand...dog er det nok ikke fordi baby fylder endnu Men kan anbefale Balancid (håndkøb) hvis du ikke allerede kender dem- jeg spiser dem som slik nu hvor jeg er næsten 29 uger henne...
MMOGM skriver: Stort tillykke med graviditeten Tror måske ens tanker kan spille en lille smule ind over Da jeg havde fået en positiv test havde jeg kvalme hele dagen (4+0) fordi jeg tænkte på det hele tiden hihi. tror i hvert fald det var med til at give mig kvalme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128