Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
misslea skriver: mange tusind tak Jaaah det er vildt spændende!! Også selvom man egentlig har prøvet det hele før... så er det altså stadig spændende og en helt fantastisk oplevelse
mange tusind tak
Jaaah det er vildt spændende!! Også selvom man egentlig har prøvet det hele før... så er det altså stadig spændende og en helt fantastisk oplevelse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
misslea skriver: Godaften derude.... ja - her er så det første mavefoto, som jeg dele med jer andre!! Min mave ligner meget, sådan som jeg så ud, da jeg ventede Wilma... Ikke sådan helt vildt stor endnu... meeeen det skal nok komme!! 17+0 og vægten siger +1kg Fra Lea
Godaften derude....
ja - her er så det første mavefoto, som jeg dele med jer andre!!
Min mave ligner meget, sådan som jeg så ud, da jeg ventede Wilma... Ikke sådan helt vildt stor endnu... meeeen det skal nok komme!!
17+0 og vægten siger +1kg
Fra Lea
Super flot babybule!
Er sikker på at du også bliver rigtig flot stor gravid!
SJN skriver: "Hvor" skulle der selvfølgelig stå i stedet for "for" Der var du da heldig så, hæhæ!
"Hvor" skulle der selvfølgelig stå i stedet for "for" Der var du da heldig så, hæhæ!
hihi.... det havde jeg slet ikke lagt mærke til Jeg er åbenbart lidt halv-blind
misslea skriver: hihi.... det havde jeg slet ikke lagt mærke til Jeg er åbenbart lidt halv-blind
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128