Ikke mærket liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
2 svar
1 synes godt om
18. november 2013

Lotte14

Hejsa.
Jeg har ikke mærket lillen i dag, og har rimelig ondt i maven og har haft det det meste af dagen. Er lidt i tvivl om jeg skal vente og se tiden mere an eller hvad jeg skal?! Er kun 23+0, men har mærket hende hver dag siden 18+. Har prøvet at ligge i sofaen og slappe af, drikke koldt vand, spise en is. Hvad ville i gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2013

Lykke:)

Charlotte89 skriver:

Hejsa.
Jeg har ikke mærket lillen i dag, og har rimelig ondt i maven og har haft det det meste af dagen. Er lidt i tvivl om jeg skal vente og se tiden mere an eller hvad jeg skal?! Er kun 23+0, men har mærket hende hver dag siden 18+. Har prøvet at ligge i sofaen og slappe af, drikke koldt vand, spise en is. Hvad ville i gøre?

Hvis du SLET intet har mærket og er vant til at mærke hende flere gange dagligt ville jeg nok ringe til fødegangen

Anmeld

18. november 2013

Elgaard73

Giv fødegangen et ring og hør hvad de mener... Altid hellere ring en gang for meget end for lidt. 

Og lidt beroligende kan jeg fortælle at jeg oplevede det samme med min søn, omkring samme tid. Han var ret livlig, men pludselig kunne jeg bare slet ikke mærke ham og jeg kom ind på fødegangen til check. Men alt var i den skøneste orden, han havde bare vendt sig. Tre dage senere vendte han sig igen og der var igen fuldt drøn på mosleriet derinde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.