38+0 med prinsessen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
2 svar
6 synes godt om
18. november 2013

NovemberBaby2013

Ja, så nåede jeg 38+0 og nu er der 14 dage til termin. Det jo helt vildt! Jeg har endelig fået pakket tasken til sygehuset . Vi mangler stadig hoved/hale fad, men ellers har vi alt! Nu går ventetiden for alvor i gang, dog ikke så jeg bare går hjemme og keder mig. Inden længe skal der pyntes op til jul og der skal laves julekonfekt mhh! . Tror jeg så småt går i gang i denne uge, det er så hyggeligt! Min krop har stadig mange smerter, men trøster mig med at hun snart er ude . Kom jul, kom prinsesse mus!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2013

asff

DecemberBaby2013 skriver:

Ja, så nåede jeg 38+0 og nu er der 14 dage til termin. Det jo helt vildt! Jeg har endelig fået pakket tasken til sygehuset . Vi mangler stadig hoved/hale fad, men ellers har vi alt! Nu går ventetiden for alvor i gang, dog ikke så jeg bare går hjemme og keder mig. Inden længe skal der pyntes op til jul og der skal laves julekonfekt mhh! . Tror jeg så småt går i gang i denne uge, det er så hyggeligt! Min krop har stadig mange smerter, men trøster mig med at hun snart er ude . Kom jul, kom prinsesse mus!

Den er så smuk den mave 

Anmeld

18. november 2013

NovemberBaby2013

asff skriver:

Den er så smuk den mave 

Tusinde tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.