Fornemmelsen der forsvandt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
4 svar
1 synes godt om
18. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg hader når graviditets fornemmelsen forsvinder hold op hvor er jeg bange for at fostret pludselig er død, og at der ikke er noget hjerteblink når vi kommer til skanning i næste uge. Jeg fik en trygheds skanning i uge 7 og er nu i uge 11. Jeg har ikke blødt, og de smerter jeg har haft siger lægen er ligamentsmerter. Jeg synes det er hårdt, og så skal vente en hel uge mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2013

M (:

Jeg hader når graviditets fornemmelsen forsvinder hold op hvor er jeg bange for at fostret pludselig er død, og at der ikke er noget hjerteblink når vi kommer til skanning i næste uge. Jeg fik en trygheds skanning i uge 7 og er nu i uge 11. Jeg har ikke blødt, og de smerter jeg har haft siger lægen er ligamentsmerter. Jeg synes det er hårdt, og så skal vente en hel uge mere

Risikoen for en spontan abort inden uge 12 er 15%, og har man set hjerteblink falder risikoen til 5%. Når det er sagt, er jeg sikker på, at alt er i den skønneste orden! 

Anmeld

18. november 2013

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Risikoen for en spontan abort inden uge 12 er 15%, og har man set hjerteblink falder risikoen til 5%. Når det er sagt, er jeg sikker på, at alt er i den skønneste orden! 

Jeg håber du har ret. Jeg hader denne uvished. Det gør mig så usikker

Anmeld

18. november 2013

Annette A

Hej

Ja det er en frygtelig såbar position man befinder sig i. Alle de tanker og man aner ikke noget reelt og endnu kan man kke mærke den lille. Kan kun sige at jeg kender de tanker alt for godt. Har haft dem alle 4 gange og oplevet graviditetssymptomer der kom og gik alle gange. Har faktisk altid været bange fra start til slut og haft svært ved at være glad i mine graviditeter. Men sandsynligheden for at det går godt er jo heldigvis ret stor, har da selv fået tre dejlige børn men jeg ville være ligeså ræd, hvis jeg skulle være gravid igen. Det er bare hårdt men hjælper jo selvfølgelig meget når man ser baby på scanning efter de 12 uger. Har svært ved at komme med gode råd for ved godt hvordan det er. Vil bare sende dig en masse gode tanker og sige at du i hvert fald skal være rolig ved det med de svingende symptomer. Jeg har så ofte troet alt var forbi af samme grund men de har haft det fint alligevel. Håber alt det bedste for dig og din baby og at du om en uges tid bare mest af alt kan slappe af og nyde din graviditet.

Anmeld

18. november 2013

Mie89

Jeg er sikker på at alt er i den skønneste orden  

Her hjemme har vi investeret i en angelsound, der gør at vi kan høre barnets hjertelyd herhjemme  Den har været guld værd, hvis tvivlen kan opstå - så kan man selv lige tjekke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.