Uge 24+2 :) - lille pizza-mave :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.113 visninger
10 svar
9 synes godt om
18. november 2013

Marianne1989

Tænk, 'lige om lidt' sidder jeg med baby i mine arme. Jeg glæder mig, jeg frygter det, jeg er nervøs og så GLÆDER jeg mig! Hehe, godt 'glæden' kom hele to gange .. Jeg ved ikke hvor meget der er sket siden sidste uge, men her får I et billede  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2013

FrkZier

Marianne1989 skriver:

Tænk, 'lige om lidt' sidder jeg med baby i mine arme. Jeg glæder mig, jeg frygter det, jeg er nervøs og så GLÆDER jeg mig! Hehe, godt 'glæden' kom hele to gange .. Jeg ved ikke hvor meget der er sket siden sidste uge, men her får I et billede  

Jeg er spændt på at se hvor stor/lille du ender med at være

elsker dine mavebilleder

Anmeld

18. november 2013

M (:

Marianne1989 skriver:

Synes altså sagtens man kan se forskel fra dine første billeder og frem til nu (: 

Fin lille baby-bule; du skal nok nå at få en fin, rund mave (:

Anmeld

18. november 2013

Anonym101

Marianne1989 skriver:

Jeg kan godt se en lille bule!

Anmeld

18. november 2013

Marianne1989

FrkZier skriver:

Jeg er spændt på at se hvor stor/lille du ender med at være

elsker dine mavebilleder

Hihi  Tusind tak - dejlig kommentar på en regnvejrsdag ! Samme her! Jeg er meget spændt på, hvad det ender med!

Anmeld

18. november 2013

Marianne1989

M (: skriver:

Synes altså sagtens man kan se forskel fra dine første billeder og frem til nu (: 

Fin lille baby-bule; du skal nok nå at få en fin, rund mave (:

Sagtens - skrev nu også, at jeg ikke vidste hvor stor forskel der var fra SIDSTE uge og nu .. hihi.. Jeg ville virkelig også være (meget mere) bekymret, hvis min mave var fuldstændig flad her i 6. måned :p !! 

Anmeld

18. november 2013

Marianne1989

SJN skriver:

Jeg kan godt se en lille bule!

Hvor dejligt - en lille pizza-bule 

Anmeld

18. november 2013

1990h

Marianne1989 skriver:

nu sker der tydeligt noget kan man se.

Anmeld

18. november 2013

Anonym101

Marianne1989 skriver:

Hvor dejligt - en lille pizza-bule 

Arrrh! Tror sgu ikke der er meget af det der, der er pizza!

Anmeld

18. november 2013

Marianne1989

SJN skriver:

Arrrh! Tror sgu ikke der er meget af det der, der er pizza!

Du skulle baaare vide!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.