Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chalala85 skriver: I nærheden af søborg hovedgade eller ned mod mcd eller er jeg helt forvirret hehe
I nærheden af søborg hovedgade eller ned mod mcd eller er jeg helt forvirret hehe
en store rundkørsel ven McD
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
forår skriver: en store rundkørsel ven McD
Ahh det er ikke langt fra mig.. hyggeligt
Født jyde.. bor nu lidt uden for roskilde And I LOVE IT haha
Chalala85 skriver: Ihh det er tæt på mig.. Jeg er fra Søborg, 200s kører vidst nok til Rødovre centret!?
Ihh det er tæt på mig.. Jeg er fra Søborg, 200s kører vidst nok til Rødovre centret!?
Ja, det passer meget godt.. Har ikke styr på busserne.. Jeg cykler til centeret.. Det tager 2 min..
Maria. skriver: Ja, det passer meget godt.. Har ikke styr på busserne.. Jeg cykler til centeret.. Det tager 2 min..
Lækkert... jeg cykler kun fodrbi damhus søen på vej mod arbejdet
Chalala85 skriver: Lækkert... jeg cykler kun fodrbi damhus søen på vej mod arbejdet
Oppe på roskildevej?
Maria. skriver: Oppe på roskildevej?
Ja så er det her jeg ved jeg ikke har et kraks kort indbygget hehe.. øhm det er den vej hvor man kan komme op mod åhlholmsplads!?
Chalala85 skriver: Ja så er det her jeg ved jeg ikke har et kraks kort indbygget hehe.. øhm det er den vej hvor man kan komme op mod åhlholmsplads!?
Haha.. Nej det er ikke roskildevej.. VEd ikke hva den hedder, men ved godt hva det er for en..
Hvor arbejder du?
Maria. skriver: Haha.. Nej det er ikke roskildevej.. VEd ikke hva den hedder, men ved godt hva det er for en.. Hvor arbejder du?
hehe tænkte jeg nok det ikke var
Jeg arbejder på frederiksberg på Peter Bangsvej hvis det siger dig noget
Chalala85 skriver: hehe tænkte jeg nok det ikke var Jeg arbejder på frederiksberg på Peter Bangsvej hvis det siger dig noget
Jo, det ved jeg godt hvor er!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128