Nymfoman eller hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.490 visninger
1 svar
0 synes godt om
18. november 2013

Anonym trådstarter

Har haft min kæreste i 6 år. Og det kan efterhånden tælles på en hånd, de perioder hvor jeg ikke har haft lyst til sex. Ville ønske vi kunne have det hver dag ligesom de første 2-3 år, og når vi endelig har vil jeg bare have mere. Det er nu sådan at han har arbejde, jeg studerer, vi har hus og have og et barn. Så i perioder kan det bare ikke blive hver dag og det kan gøre mig helt frustreret. Er godt nok dybt forelsket, men min fornuft siger mig, at det ikke er almindeligt at have det sådan (måske når man er ude over nyforelskelsesstadiet) Jeg bruger meget tid på at fantasere om ham, savne ham og lægge op til sex, nærmest hver eneste gang vores barn er lagt i seng eller vi har alentid.

Er der andre, der kender det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2013

Newsence

har det ikke helt som dig men tæt på.. Jeg har også lyst til sex det meste af tiden...

om det er normalt ved jeg ikke. Så længe du kan styre det og ved hvor det er passende og ikke. Så ser jeg det ikke som et problem. At du bliver frustreret er måske noget du skal arbejde med. Det gavner ingen, og kan godt forstå manden ikke lige magter hver dag.. Husk på at bliver du ved med at lægge op til sex kan sex ende med at blive en øv ting for ham... Da han føler han "skal" præstere eller skuffe. Dette vil blot mindske hans sex lyst.. Så rådet er her. ta dig selv i nakken og gør det til måske hveranden dag du lægger op. Kig på din mand. er han træt så sig til dig selv at det er hyggeligere at lægge og putte uden forpligtelser.

der er ikke noget galt med dig, men du skal stoppe din adfærd inden det bliver et problem. stop dig selv når du fantasere og lav noget andet der tar tankerne væk fra sex. Hvis du hele tiden fantaserer forværre du jo bare det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.