Julegaver til mor og søster. Hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
3 svar
1 synes godt om
18. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja hvad ska vi dog finde på at give dem i gave i år?? 

Når man spørg, får man altid det samme svar. Nemlig at uha det ved jeg sørme ikke!! 

Tænker lidt på at min søster og svoger ska ha et lille "rejse gavekort " men det må højest koste 1000 kr, da de får for 500 kr hver. Ved godt det ik er meget, men mere et tilskud til deres ferie, som de gerne vil på til næste år. Men er det ok, eller lyder det helt tosset?? 

Min mor er helt håbløs at købe til, og det ender bare tit med tøj, smykker, parfume osv, men altså det er også bare kedeligt altid at gi det samme.

Tænker at gå sammen med min søster, og måske finde på noget weekende ophold til hende + 1 feks! 

Men kom gerne med gode ider, til omkring 1000 kr pr gave! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Ja hvad ska vi dog finde på at give dem i gave i år?? 

Når man spørg, får man altid det samme svar. Nemlig at uha det ved jeg sørme ikke!! 

Tænker lidt på at min søster og svoger ska ha et lille "rejse gavekort " men det må højest koste 1000 kr, da de får for 500 kr hver. Ved godt det ik er meget, men mere et tilskud til deres ferie, som de gerne vil på til næste år. Men er det ok, eller lyder det helt tosset?? 

Min mor er helt håbløs at købe til, og det ender bare tit med tøj, smykker, parfume osv, men altså det er også bare kedeligt altid at gi det samme.

Tænker at gå sammen med min søster, og måske finde på noget weekende ophold til hende + 1 feks! 

Men kom gerne med gode ider, til omkring 1000 kr pr gave! Vh stine

Kan i ikke give din mor et weekend ophold hvor i alle skal afsted.

Anmeld

5. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
MyLove E skriver:

Kan i ikke give din mor et weekend ophold hvor i alle skal afsted.

Ka se at der kommer musikalen CATS i mch, så overvejer at gi hende billetter til hende og min moster. Vi så den engang i london, og hun var ret vild med den.

Vi har mulighed for at låne både min mosters og svigerfars sommerhuse, så det ku jo sagtens være sådan noget vi finder på! X

Anmeld

5. december 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Ka se at der kommer musikalen CATS i mch, så overvejer at gi hende billetter til hende og min moster. Vi så den engang i london, og hun var ret vild med den.

Vi har mulighed for at låne både min mosters og svigerfars sommerhuse, så det ku jo sagtens være sådan noget vi finder på! X

Det lyder som en rigtigt god idé med billetterne:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.