Nu er det nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. november 2013

Lullaby

Vejede mig igår. Vægten siger nu 68. Altså omkring 8-10 kg for meget. Nok til at jeg føler afsky ved mig selv når jeg ser mig i spejlet.
Har fundet min motionsform der passer mig rigtig godt, nemlig aquafit i min lokale svømmehal. Så det er jeg begyndt til hver lørdag morgen. Det er der ogsåhver onsdag men det er kl 16 og det er svært at passe ind.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

Sandratoft

68 kg, hvor høj er du?

Anmeld

18. november 2013

Lullaby

Sandratoft skriver:

68 kg, hvor høj er du?

158 så er overvægtig...

Anmeld

18. november 2013

Wimmie

Lullaby skriver:

Vejede mig igår. Vægten siger nu 68. Altså omkring 8-10 kg for meget. Nok til at jeg føler afsky ved mig selv når jeg ser mig i spejlet.
Har fundet min motionsform der passer mig rigtig godt, nemlig aquafit i min lokale svømmehal. Så det er jeg begyndt til hver lørdag morgen. Det er der ogsåhver onsdag men det er kl 16 og det er svært at passe ind.

Dejligt - jeg er også begyndt at rende i svømmehal - det er altså en dejlig form for motion med svømning eller vand-fitness 

Anmeld

18. november 2013

B&J

så længe du selv har det dårligt med det er det super fint du går i gang, men HUSK selv om den siger overvægtigt er vi jo forskellige bygget og nogle har flere muskler ind andre som også vejer.

håber du får tabt nogle kg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.