Online shopping

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2009

sarahb

jeg synes d var en SKØN butik med STORT udvalg.. virkelig fin...
Og noget for ehversmag.
Der er nogle leggings til piger fra name it med knapper forneden købte dem til min niece, hun vil gerne ha dem i lyse også.. De er jo såååå fantastiske!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2009

Honningblomst

Bastian skriver:

Synes nu ikke det er Herlufsholm-stil (tror også deres tøj er noget dyrere!), men stilen er heller ikke mig og udvalget for dårligt.

Hæhæ....tænkte nu på deres skoleuniform...voksent og kedeligt-smiler- men smag og behag...jeg er mest til børnetøj til børn..-smiler
KNus..

Anmeld

26. juli 2009

Diana...

Der er meget fint tøj elsker det tøj fra molo. 

Anmeld

26. juli 2009

Bastian

Diana... skriver:

Der er meget fint tøj elsker det tøj fra molo. 

Ja og deres Småfolk, men deres udvalg til de store børn er begrænset. Det der er til 2 og opefter er kedeligt... 

Anmeld

26. juli 2009

Diana...

Bastian skriver:

Ja og deres Småfolk, men deres udvalg til de store børn er begrænset. Det der er til 2 og opefter er kedeligt... 

Det kikket jeg slet ikke på   Lucas er jo kun en str 68-74. 
Men øv øv der skal være til de større børn os synes jeg.

Knus

Anmeld

26. juli 2009

Vinker

Eva skriver:

Mener I det...altså helt alvorligt?? jeg synes godt nok det er kedeligt og fimset, altså drengetøjet....men nu er jeg heller ikke til Herlufsholm-stilen..

Knus eva...hvis friske drenge, er klædt på samme måde...smiler

Må jeg spørge hvilke mærker det er du så køber til dine børn? Er lidt nysgerig

Anmeld

26. juli 2009

Vingummien

Wow, kan finde lige så pænt tøj meget billigere andre steder på nettet og i butikker

Anmeld

26. juli 2009

Honningblomst

Vinker skriver:

Må jeg spørge hvilke mærker det er du så køber til dine børn? Er lidt nysgerig

I hvert fald ikke det de har derinde i str.10-12 år som mine de store bruger...
Konrads str. så jeg ikke på da han har nok-smiler

Anmeld

26. juli 2009

Vinker

Eva skriver:

I hvert fald ikke det de har derinde i str.10-12 år som mine de store bruger...
Konrads str. så jeg ikke på da han har nok-smiler

så det er ikke nogen bestemte mærker du køber? grunden til jeg spørger er at jeg arbejder i den butik jeg har sat link til så er derfor lidt nysgerrig efter hvilke andre mærker der er "hotte"

Anmeld

26. juli 2009

Honningblomst

Vinker skriver:

så det er ikke nogen bestemte mærker du køber? grunden til jeg spørger er at jeg arbejder i den butik jeg har sat link til så er derfor lidt nysgerrig efter hvilke andre mærker der er "hotte"

jamen, mærket mixed synes jeg er super lækkert og smart til sådan nogle knægte....så er der bukser fra ts, nogle der selv syr...kan ikke huske hvad det hedder, men de er smarte og anderledes(kan evt finde et link) og så har jeg en veninde der også syr og sælger tøj...super smart...zeffepolk.
Synes det er meget sjovt at det er lidt anderledes end molo, katvig og småfolk, tøj som drengene også godt kan lide men det er bare så brugt og dermed så kedeligt, synes jeg-smiler
Gav det mening..
Knus Eva...som mangler udvalg til de store børn...noget I kunne få lidt mere af-smiler-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.