19+4 - 1. graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.741 visninger
4 svar
2 synes godt om
17. november 2013

Mie89

Synes godt nok tiden går stærk !  

På onsdag rammer jeg 20+0 og skal til MD-scanning ! Glæder mig meget til at se baby igen, og finde ud af om det er en skøn datter eller søn der gemmer sig derinde 

Jeg er endnu ikke sikker på at jeg har mærket liv - men mon ikke det kommer snart ! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

Anonym101

Mie89 skriver:

Synes godt nok tiden går stærk !  

På onsdag rammer jeg 20+0 og skal til MD-scanning ! Glæder mig meget til at se baby igen, og finde ud af om det er en skøn datter eller søn der gemmer sig derinde 

Jeg er endnu ikke sikker på at jeg har mærket liv - men mon ikke det kommer snart ! 

Flot mave!

Jo mon ikke du snart mærker det lille pus?

Anmeld

17. november 2013

Mie89

SJN skriver:

Flot mave!

Jo mon ikke du snart mærker det lille pus?

Mange tak ! 

Det håber jeg i hvert fald på ! Men jeg har jo lidt ekstra på sidebenene og ved ikke hvor moderkagen ligger - så det kan jo være derfor jeg ikke har mærket noget 

Hvor langt var du henne, da du først mærkede det?

Anmeld

17. november 2013

Anonym101

Mie89 skriver:

Mange tak ! 

Det håber jeg i hvert fald på ! Men jeg har jo lidt ekstra på sidebenene og ved ikke hvor moderkagen ligger - så det kan jo være derfor jeg ikke har mærket noget 

Hvor langt var du henne, da du først mærkede det?

Det er også meget forskelligt hvornår man mærker første gang og selv ved det individuelle barn er aktiviteten forskellig! Det kan være du har en genert lille én

Jeg var 17+2 da jeg mærkede hende, det var som en af de der irriterende nerver der sad fast under øjet, men bevægelsen citrede ikke hehe

Anmeld

17. november 2013

Mie89

SJN skriver:

Det er også meget forskelligt hvornår man mærker første gang og selv ved det individuelle barn er aktiviteten forskellig! Det kan være du har en genert lille én

Jeg var 17+2 da jeg mærkede hende, det var som en af de der irriterende nerver der sad fast under øjet, men bevægelsen citrede ikke hehe

Ja det er rigtigt nok 

Nogen gange er det som om jeg mærker noget, men det er meget kort og jeg når slet ikke at opfatte om det kunne være baby, eller det bare er nogle "normale" mavekneb.. Så glæder mig bare til at jeg er helt sikker på at det er ham/hende jeg kan mærke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.