Utålmodig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
5 svar
3 synes godt om
17. november 2013

Menne

38+2 i dag og allerede mega utålmodig. Jeg har vært ved at få tiden til at gå og kan ikke holde ventetiden ud længere... Jeg analyserer på alle små bitte ting, som sker med min krop og er ved at blive sindsyg .

Hvordan flytter i fokus og holder den sidste tid ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

et-ønske

Jeg havde termin i december - var desværre arbejdsløs, så jeg gik hjemme hele min graviditet
Men den sidste tid brugte jeg på at lave konfekt, bage, gøre alt baby stuff klar og sidst men ikke mindst vold hyggede jeg med mine veninder, på cafe osv.

Anmeld

17. november 2013

Bell'star

Jeg kunne slet ikke flytte fokus - når man er nået så langt, bliver man hele tiden mindet om at det er lige om lidt, både på kroppen og af familie og venner

Så har ingen gode råd andet end SOV så meget du kan, og slap af, nyd at du kan ligge på sofaen og se tv hele dagen, hvis det er det du har lyst til! - jeg nød det slet ikke nok, fordi jeg netop var så utålmodig (og gik endda 10 dage over tid, så havde ellers rigelig tid til det )

Anmeld

17. november 2013

SjeBets

Jeg bruger desværre meget tid i seng og sofa pga en gammel skade i ryggen der driller. Men ellers så røvkeder jeg mig. Jeg er 38+5 i dag på prøver at få lavet lidt praktisk men ja ...

Anmeld

17. november 2013

Menne

SjeBets skriver:

Jeg bruger desværre meget tid i seng og sofa pga en gammel skade i ryggen der driller. Men ellers så røvkeder jeg mig. Jeg er 38+5 i dag på prøver at få lavet lidt praktisk men ja ...

Jeg bruger også meget tid i sengen pga smerter... Og det hjælper ligesom ikke på de konstante tanker, som flyver rundt i hovedet på en 

Lad os ikke håbe, der er så længe igen 

Pøj pøj til dig også..

Anmeld

17. november 2013

SjeBets

Menne skriver:

Jeg bruger også meget tid i sengen pga smerter... Og det hjælper ligesom ikke på de konstante tanker, som flyver rundt i hovedet på en 

Lad os ikke håbe, der er så længe igen 

Pøj pøj til dig også..

Tak tak, og i lige måde , kunne være rart at få overstået det her rugeri . Det er ikke sådan når alle ens led løsner sig og gamle skader løsner sig, som min mor siger så kunne jeg også bare holde mig fra de heste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.