er der nongle af fyn her inde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.136 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. juli 2009

creative

Hej alle jer skønne tøser! I torsdag var den stoe dag for os, ret vildt og slet ikke til at forstå, jeg er Gravid!!!!!!! der er liv der inde og om 3 dage vil dit lille hjerte slå for første gang. mit smil er som støbt på mit ansikt.
Jeg ville høre om der var nonge af jer der bor på fyn ? jeg er selv flytte til Nyborg for ja der må snart være 2 1/2 siden, da vi ikke kunne finde en god lejlighed til os i kbh. og ja her henger de nermest på trærne

k.h. Mette den lykkelig fynbo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2009

Mor til matilde og gustav

tillykke med det og velkommen her i gruppen, jeg er også fynbo, jeg bor i odense og skal have barn den 6feb;-)jubii

Anmeld

28. juli 2009

creative

marie pus skriver:

tillykke med det og velkommen her i gruppen, jeg er også fynbo, jeg bor i odense og skal have barn den 6feb;-)jubii

og et stort tillykke til dig, er det dit første barn ? Jeg tænker ligt på at føde hjemme men er stadig ligt usikker ved du nået om hvordan det er at føde på odense ? det er jo ret hurtigt man skal tage stilling til det.

Anmeld

10. august 2009

mortil(nichlasogmathias)

marie pus skriver:

jeg er også fra odense og har termin den 9 feb...

Anmeld

2. september 2009

nyrup

Okay er nok lidt senste jeg skriver med jeg er osse fra fyn er lige flytte hertil i april så det er lidt nyt for mig.
Tillykke med det har selv termin d.21 feb
Ville bare sige at det er dejligt at føde hjemme man er i trykke omgivelse og så er det dejlig at man ikke skal med bilen for at kører på sygehuset.
Hilsen gitte

Anmeld

2. september 2009

nynne-l

jeg er også fra fyn og har termin den 22 feb

Anmeld

3. september 2009

creative

nyrup skriver:

Okay er nok lidt senste jeg skriver med jeg er osse fra fyn er lige flytte hertil i april så det er lidt nyt for mig.
Tillykke med det har selv termin d.21 feb
Ville bare sige at det er dejligt at føde hjemme man er i trykke omgivelse og så er det dejlig at man ikke skal med bilen for at kører på sygehuset.
Hilsen gitte

Hej Gitte!

I vilken kommune hade du din hjemme fødsel? der har været en hjemmefødsel ordring her på fyn men jeg har hørt rygter om at den er blivet nedlagt. skal du også føde hjemme denne gang?
jeg syndes tiden går utrolig stærkt, mærkligt at det lille liv der inde allerede er ved at lave sine voksen tænder.
Jeg håber du bliver glæd for at bo på fyn, jeg syndes her er fantastisk

Anmeld

3. september 2009

creative

nynne-l skriver:

jeg er også fra fyn og har termin den 22 feb

Hej Nynne!

tillykke med maven, vil du have at vide vilket køn du vender dig ? jeg skal til køns skaning i Oktober  glæder mig super meget 

Anmeld

3. september 2009

nynne-l

creative skriver:

Hej Nynne!

tillykke med maven, vil du have at vide vilket køn du vender dig ? jeg skal til køns skaning i Oktober  glæder mig super meget 

Tak
ja det vil jeg og jeg skal til i skaning den 2 Oktober
så er det bare at håbe man kan se det

Anmeld

8. september 2009

creative

under debat gruppen fyn har jeg skavet et forslag om at mødes torsdag d. 17 i cafe biografen i odense. vis der er nongle af jer der vil med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.