Hvem stemmer du på ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
9 svar
6 synes godt om
17. november 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Hvem stemmer du på ? Og hvorfor jeg er så meget i tvivl om hvor jeg skal sætte mit kryds.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

SjeBets

De har en kandidattest på dr.dk den brugte jeg ,fordi jeg var i tvivl om kandidaterne da jeg ikke har boedet i kommunen så længe.

Anmeld

17. november 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
SjeBets skriver:

De har en kandidattest på dr.dk den brugte jeg ,fordi jeg var i tvivl om kandidaterne da jeg ikke har boedet i kommunen så længe.

Kigger lige på den

Anmeld

17. november 2013

lycly

Jeg bor i Kbh kommune og stemmer på Frank Jensen Kender ingen af de andre godt nok, og kan godt lide ham

Anmeld

17. november 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
LuLy skriver:

Jeg bor i Kbh kommune og stemmer på Frank Jensen Kender ingen af de andre godt nok, og kan godt lide ham

Jeg bor i Århus kommune og kender ingen af de kandidater. Dumt : ( har heller ikke haft tid til at sætte mig ned og læse om dem indtil nu...

Anmeld

17. november 2013

lycly

Aisha skriver:

Jeg bor i Århus kommune og kender ingen af de kandidater. Dumt : ( har heller ikke haft tid til at sætte mig ned og læse om dem indtil nu...

Hvis ikke jeg havde brudt mig om Frank Jensen så havde jeg heller ikke anet det for jeg har heller ikke sat mig ind i det. Så var nok endt med at stemme blankt :/

Anmeld

17. november 2013

Ellie79

Aisha skriver:

Hvem stemmer du på ? Og hvorfor jeg er så meget i tvivl om hvor jeg skal sætte mit kryds.

Jeg stemmer på den der kan gøre noget for det der betyder noget for mig - er pædagog og har en datter i folkeskolen, så min stemme går helt sikkert til den røde side - men bliver en personlig stemme jeg tror der kan være med til at kæmpe for det jeg tror på og gøre Aarhus til et bedre by at bo i..

Anmeld

17. november 2013

MyLove E

Jeg er også MEGET i tvivl.
Der har faktisk været mange lokal politikere ud denne gang. Men de siger ikke noget.

Jeg mødte en ved vores lokale købmand forleden. Han var fra S som nok er den side jeg er mest til. Han spørg så om jeg har fundet ud af hvad jeg vil stemme. Jeg svare nej det har jeg ikke. Så kigger han bare og siger, men du skal huske at stemme. ....

Åh ja men skulle du måske så ikke ha solgt dig selv lidt! !!!!

Jeg hørte Christiane Sm o' corner siger i går, at hun helt klart synes at der var sat fokus på valget i år. Men kun at man skulle stemme og ikke på hvad eller hvem.
Jeg er helt enig med hende

Anmeld

17. november 2013

Noneother

Jeg er så et af dem der har valgt ikke at stemme.

og jeg har ikke tænkt mig at stemme, så længe politikerne ikke har tænkt sig at sige hvad DE mener og har tænkt sig at gøre ved det.

-og ikke bare siger, hvad de tror, kan skaffe dem en valgperiode mere.

Det show de har kørende nu, minder mere om et diktatur, hvor de vender hvert et ord til deres egen og deres pengepungs fordel, og ikke giver noget som helst for hvad samfundet rent faktisk er bedst tjent med.

Det magter jeg ikke at støtte op om længere.

Anmeld

17. november 2013

Krussedulle

Tja jeg stemmer på de rød-grønne!

Always have, and always will!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.