Jeg bløder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.139 visninger
12 svar
1 synes godt om
16. november 2013

Købmagerkonen

Jeg er ved at miste min lille spire!

Her til aften (jeg er 6+6) fik jeg tiltagende menstruationssmerter og nu bløder jeg også en hel del, så der er vist desværre ikke meget håb tilbage... Min kæreste og jeg har grædt hele aftenen og prøver bare at fokusere på at vi må prøve igen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

Lykke:)

FruOlsen skriver:

Her til aften (jeg er 6+6) fik jeg tiltagende menstruationssmerter og nu bløder jeg også en hel del, så der er vist desværre ikke meget håb tilbage... Min kæreste og jeg har grædt hele aftenen og prøver bare at fokusere på at vi må prøve igen  

Åh nej
Kæmpe kram til jer!

Anmeld

17. november 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
17. november 2013

bebs_n

Ejjj!! kæmpe  herfra også! Er du sikker på det er SA? blødninger ka forkomme uden det er alvorligt! Er du blevet undersøgt?

Anmeld

17. november 2013

Købmagerkonen

bebs_n skriver:

Ejjj!! kæmpe  herfra også! Er du sikker på det er SA? blødninger ka forkomme uden det er alvorligt! Er du blevet undersøgt?

Jeg ringede til vagtlægen og han var ikke i tvivl da jeg både havde regulære menstruationssmerter og blod... og derfor må jeg bare vente til mandag med at få en tid hos min egen læge der så sikkert vil bekræfte at jeg har mistet... 

Anmeld

17. november 2013

bebs_n

FruOlsen skriver:

Jeg ringede til vagtlægen og han var ikke i tvivl da jeg både havde regulære menstruationssmerter og blod... og derfor må jeg bare vente til mandag med at få en tid hos min egen læge der så sikkert vil bekræfte at jeg har mistet... 

det er jeg virkelig ked af at høre  ønsker jer det bedste!!

Anmeld

17. november 2013

Købmagerkonen

bebs_n skriver:

det er jeg virkelig ked af at høre  ønsker jer det bedste!!

Tusind tak jeg er bare så ked af det lige nu... jeg skal vist lige bruge lidt mere tid for helt at fatte det

Anmeld

17. november 2013

Købmagerkonen

Lykke:) skriver:

Åh nej
Kæmpe kram til jer!

Tak 

Anmeld

17. november 2013

MsDane

FruOlsen skriver:

kan slet ikke sende nok krammere - prøvede det selv 6+4 i sommers... Det er så trist! Men lyder til, din kæreste har god forståelse.. Det er vigtigt...

Anmeld

17. november 2013

Købmagerkonen

MsDane skriver:

kan slet ikke sende nok krammere - prøvede det selv 6+4 i sommers... Det er så trist! Men lyder til, din kæreste har god forståelse.. Det er vigtigt...

Ja, det er virkelig trist... man var jo lige begyndt at drømme om julibarn og forberede sig på hvad der ventede Min kæreste har været guld værd i hele forløbet - både da jeg var gravid og nu hvor jeg er ved at miste det

Er du blevet gravid igen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.