Gyn undersøgelse i uge 1??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
8 svar
3 synes godt om
16. november 2013

Anonym trådstarter

Må man få gynækologisk undersøgelse hvis man kun er 1 uge henne i sin graviditet? Dvs at jeg ved faktisk ikke om jeg er gravid endnu, men tror at jeg har fået svamp og det kløer helt vildt! Men vil heller ikke risikere at abortere en mulig graviditet pga gyn undersøgelse???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2013

et-ønske

Min læge plejer nu ikke at lave en gu på mig hvis jeg har svamp.
Men det er ikke alt behandling du kan få hvis du er gravid..... Det er så frustrerende at der ikke er et vidundermiddel mens man er gravid!
Jeg har det for 4. Gang i denne graviditet - og ja jeg er kun 10+4 idag.....

Anmeld

16. november 2013

Anonym trådstarter

et-ønske skriver:

Min læge plejer nu ikke at lave en gu på mig hvis jeg har svamp.
Men det er ikke alt behandling du kan få hvis du er gravid..... Det er så frustrerende at der ikke er et vidundermiddel mens man er gravid!
Jeg har det for 4. Gang i denne graviditet - og ja jeg er kun 10+4 idag.....

Det troede jeg at man gjorde. Hvordan bliver man så undersøgt for det? For de skal vel bruge en prøve?

Anmeld

16. november 2013

marieo

hvis du kun er 1 uge er du jo slet ikke befrugtet endnu ??

Anmeld

16. november 2013

Anonym trådstarter

marieo skriver:

hvis du kun er 1 uge er du jo slet ikke befrugtet endnu ??

Det har du ret i Mente vist uge 3 så 

Anmeld

16. november 2013

marieo

det er ikke et problem at få fortaget en gyn-undersøgelse. Det vil de højest sandsynligt også gøre i løbet af graviditeten

Anmeld

16. november 2013

Anonym trådstarter

marieo skriver:

det er ikke et problem at få fortaget en gyn-undersøgelse. Det vil de højest sandsynligt også gøre i løbet af graviditeten

Fik også foretaget en del sidst jeg var gravid, men dog ikke så tidligt i graviditeten.. Men tænkte bare at nu hvor ægget ikke har sat sig fast ville det måske være risikabelt... Men det må lægen jo vide

Anmeld

16. november 2013

mor88

Må man få gynækologisk undersøgelse hvis man kun er 1 uge henne i sin graviditet? Dvs at jeg ved faktisk ikke om jeg er gravid endnu, men tror at jeg har fået svamp og det kløer helt vildt! Men vil heller ikke risikere at abortere en mulig graviditet pga gyn undersøgelse???

Altså man bliver ikke befrugtet før uge 3

Men jeg ville nok nævne det for lægen, for han/hun gik i gang. Men når jeg har haft svamp, har lægen kun kigget udvendig.

Anmeld

16. november 2013

Kløver

Hvis du kun er i uge 1 er du sket ikke gravid endnu da ægget først løsner dig i uge 2 og sætter sig fast i uge 3. Hvis du var gravid ville det ikke kunne skade da de jo ikke undersøger oppe i selve livmoderen, og ved svamp kigger de kun udenpå, og måske i nogle tilfælde i skeden, men det er ikke noget som kan skade, førhen var det fast rutine at få en gu ved 1 lægeundersøgelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.