37+0 og kæmpe mave! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
2 svar
4 synes godt om
16. november 2013

Lykke:)

Så er vores lille dejlige dreng færdigbagt! Hvor er det vildt at tænke på! Han kan komme når som helst og hold da op hvor vi glæder os til at møde ham
Senest 20 dage tilbage, da vi har fået tid til kejsersnit den 6 december - dagen før termin.
Maven er den sidste uge vokset helt vildt! Og synes godt nok den er ved at være i vejen (kan ikke selv få sko på mere ) men jeg prøver alligevel at nyde den sidste tid med de søde små spark og den sidste tid alene med min skønne kæreste. Har taget 15 kilo på, på nuværende tidspunkt, og det er jeg egentlig rimelig tilfreds med

Og til sidst et billede af maven
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2013

Anonym101

Lykke:) skriver:

Så er vores lille dejlige dreng færdigbagt! Hvor er det vildt at tænke på! Han kan komme når som helst og hold da op hvor vi glæder os til at møde ham
Senest 20 dage tilbage, da vi har fået tid til kejsersnit den 6 december - dagen før termin.
Maven er den sidste uge vokset helt vildt! Og synes godt nok den er ved at være i vejen (kan ikke selv få sko på mere ) men jeg prøver alligevel at nyde den sidste tid med de søde små spark og den sidste tid alene med min skønne kæreste. Har taget 15 kilo på, på nuværende tidspunkt, og det er jeg egentlig rimelig tilfreds med

Og til sidst et billede af maven

Ej en dejlig mave!

Anmeld

16. november 2013

Lykke:)

SJN skriver:

Ej en dejlig mave!

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.