Åh nej.. Gad vide hvor kvik min far er :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
10 svar
5 synes godt om
16. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg er gravid.. 8+5 idag, og det er kun mig og kæresten som ved det..
Min far er her så for at lave køkken.. Og mens vi ikke var i køkkenet, har han taget en plastikbøtte som vi har vitaminer i, ud af et skab (som vi slet ikke skulle lave noget ved!).. Øverst lå mine graviditetsvitaminer.. Han har intet sagt, men han kan jo ikke have undgået at se dem ved ikke om han bare har troet at det er en rest fra da jeg var gravid for over tre år siden

Nå.. Måtte bare ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2013

TNBC

Anonym skriver:

Min far er her så for at lave køkken.. Og mens vi ikke var i køkkenet, har han taget en plastikbøtte som vi har vitaminer i, ud af et skab (som vi slet ikke skulle lave noget ved!).. Øverst lå mine graviditetsvitaminer.. Han har intet sagt, men han kan jo ikke have undgået at se dem ved ikke om han bare har troet at det er en rest fra da jeg var gravid for over tre år siden

Måske venter han til i selv fortæller det??

Anmeld

16. november 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Tænker at han da helt sikkert har set dem, men synes ofte at mænd ikke tænker videre over det - og ellers så er han nok bare nået i den alder hvor tankegangen er anderledes; altså at I nok skal fortælle hvis der er noget at fortælle

Anmeld

16. november 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Måske venter han til i selv fortæller det??

Ja, men jeg synes bare det er ret akavet nu.. Han ved jo, at jeg ved, at han ved det :p Haha

Anmeld

16. november 2013

Anonym trådstarter

**Ønskebabyen skriver:

Tænker at han da helt sikkert har set dem, men synes ofte at mænd ikke tænker videre over det - og ellers så er han nok bare nået i den alder hvor tankegangen er anderledes; altså at I nok skal fortælle hvis der er noget at fortælle

Ja.. Men synes det er mærkeligt nu :p jeg tror ikke jeg ville kunne holde min kæft

Anmeld

16. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Tror slet ik min far ville tænke over det hvis det vsr og som du siger, kan de jO Være fra sidste gang. :p

Anmeld

16. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Tror slet ik min far ville tænke over det hvis det vsr og som du siger, kan de jO Være fra sidste gang. :p

Der står GRAVID hen over dem :s og hvorfor skulle e ligge øverst hvis de er over tre år gamle? :p

Anmeld

16. november 2013

TNBC

Anonym skriver:

Der står GRAVID hen over dem :s og hvorfor skulle e ligge øverst hvis de er over tre år gamle? :p

du skriver selv at han kan tro det er fra sidst... men mænd tænker altså ikke så meget over tingene. du ved jo ikke om han har læst hvad der stod på den, eller om han bare har flyttet dem

men hvorfor fortæller du ham det så ikke bare, hvis du synes det er så akavet?

Anmeld

16. november 2013

FruK

Hvis det var min mor, så kunne hun altså snildt have taget dem ud, uden at opdage, hvad det var. Det kunne jeg såmænd også selv. Jeg vil tro, at det er så tydeligt for dig, fordi du ved det. Han tænker sansynligvis ikke i de samme baner som dig.

Men hvis du er sikker på at han ved det, og du synes det er akavet, så er det da bare at spørge ham... 

Anmeld

16. november 2013

C-Dog

Mine forældre ville ikke opfatte den slags. Men okay, min mor er også typen der ringer og plaprer løs i 30 min for at ende med at komme for sent ud af døren og går i panik over ikke at kunne finde sin telefon!!! Imens hun snakker i den :-P haha. Nogle mennesker opfatter ikke så meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.