Bækkenbundsløsning... Plukveer tidligt. Hvem har prøvet det????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.125 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. marts 2008

Balderson

Hvordan er smerten i starten?

Kan man godt få plukveer tidligt i sin graviditet?

Andre der har prøvet at have ondt forneden hele tiden igennem sin graviditet?

Mvh

Balderson

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2008

Nadi

Altså jeg havde de frygteligste smerter under min graviditet. Jeg kunne hveren gå eller stå eller sidde, det eneste der hjalp var at ligge ned når jeg havde dem :'( For det gjorde virkelig ondt, og blev også lidt bekymret, men fik at vide de smerter jeg havde var når livmoderen udvidet sig. Og det kommer med jævne mellemrum under graviditeten. Men bækkenbundsløsning har jeg ikke haft, og de plukveer jeg havde kom ca efter uge 20, men det var ikke noget af betydning. Hvis du er bekymret så gå til lægen eller din JM, hellere én gang for meget end én gang for lidt! Håber du kan bruge mit svar til noget (?) Held og lykke :) -Nadia

Anmeld

24. marts 2008

Pia.

Jeg har også haft det en del især med de to sidste .... Mit var værst i højre side, og dette skyldes at mine børn ligger til højre hos mig... Jeg fik bækkenløsning med den sidst og havde nogle voldsomme smerter over mit skamben som trak om bagved i ryggen og gav mig også et konstant tryk helt for neden som om jeg var ved at tabe det hele...
Jeg har haft mange plukveer med alle tre børn som er startet meget tidligt i forløbet...

Husk nu hellere ringe til lægen en gang for meget end en gang for lidt...

Held og lykke med det hele.

Knus Pia.

Anmeld

24. marts 2008

Balderson

Hej

Tak for jeres svar

Det er ikke fordi jeg tror at jeg har bækkenbundsløsning, men uanset hvilken alder man har så bliver man jo påvirket af hvad ens veninder siger.. Jeg har 5 piger der fødte sidste år.. Og den ene snakkede nemlig om at det kunne være plukveer jeg havde.. Men dette er mit det første barn, så jeg aner jo ikke hvordan sådan noget skal mærkes.. og i den forbindelse kom der nemlig også snakken om bækkenbundløsning på bordret.. Jeg har bare ofte ondt forneden.. Jeg har tænkt samme tanke, som dig Nadi at det nok er fordi min livmoder der udvider sig og det er det jeg kan mærke, men synes det er utroligt at det kan gøre så ondt...

Jeg skal heldigvis til Jm på onsdag.. Så spørger jeg lige der.. Har bare sådan at fordi man er gravid, så er man jo ikke syg.. Så selvom min læge er sød og rar og hjertens gerne ville hjælpe, så skal jeg lige vende mig til at ringe..

Mvh

Anmeld

24. marts 2008

Nadi

Det gør simpelthen så forfærdeligt ondt! Jeg blev helt forskrækket og ringede straks til lægen, men jeg har det lige som dig. Man er ikke syg fordi man ergravid, men så er det man skal tænke på at det ikke er en selv men ens barn der måske har brug for hjælp. Og så skal man nok få ringet ;)
Vil gerne høre hvad din JM fortæller på onsdag :)

Anmeld

24. marts 2008

ligament smerter...

Anmeld

24. marts 2008

Nadi

Anne KG skriver:

ligament smerter...

Lige præcis :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.