Vis jeres barselskurve!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
5 svar
1 synes godt om
15. november 2013

Anonym trådstarter

Er Anonym fordi min veninde ikke må vide at hun får sådan en. 

Jeg har altid selv ville have en, og hun har termin til Januar, så er igang med at samle sådan en.

I må rigtig gerne vise jeres frem eller skrive hvad i lagde i, måske hvis i selv har fået en eller givet til en veninde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

Anonym trådstarter

15. november 2013

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Har aldrig lavet en eller fået en... men det er da en genial ide

Anmeld

15. november 2013

CaWi

Anonym skriver:

Jeg har altid selv ville have en, og hun har termin til Januar, så er igang med at samle sådan en.

I må rigtig gerne vise jeres frem eller skrive hvad i lagde i, måske hvis i selv har fået en eller givet til en veninde

Jeg har altid kun lagt baby ting i. Men man kan jo lige så godt lave en til forældrene.

Jeg lagde et sæt tøj, stofbleer, et stykke legetøj, vådservietter, en pakke bleer, en god numsecreme, og badeolie.

Laver man til forældrene, kunne man jo putte noget lækkert kaffe/the/cacao i, chokolade, frugt osv.
Mam kunne også lave en forkælelses kurv til hende, med nogle gode cremer og hår produkter

Anmeld

15. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

I min lille nørkleklub plejer vi at lave en lille hygge pakke til forældrene, når baby er født. Pakken får de på barselsgangen.

Der er Self også altid lidt til baby. Som tegn noget vi selv har lavet. Vh stine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. november 2013

Pcokate

Anonym skriver:

Til min veninde (og hendes mand) lagde vi bla

stofbleer

ammebrikker

ammeindlæg

flaske

sutter

kølende bidering

termometer

og lign. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.