Mulig graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg er nødt til at være anonym lidt  endnu indtil 2, graviditet er opnået . Jeg har en mærkelig cyklus, som variere fra 25 til 28 og en gang 32 dage. Min sidste menstruations første dag var den 29 oktober og sluttede 5 november. Manden og jeg har hygget den 6, 7, 10 og 12 november, muligvis også noget hygge en gang i aften. Nå, men den 12 fik jeg smerter i underlivet, og mærkede en slags vibration i højre side af underlivet . Det gik over efter et par timer. Vi var som nævnt også sammen efterfølgende. Her til aften har jeg følt milde smerter i underlivet . Hvad kan det være? Og mon jeg havde ægløsning den 12? Hvornår sker befrugtningen så? Undskyld min uvidenhed. Vi glæder os til at få barn nr 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

Anonym trådstarter

No one ?

Anmeld

15. november 2013

Karoline27

Anonym skriver:

No one ?

Har du prøvet en ægløsnings beregner?

Anmeld

16. november 2013

Anonym trådstarter

Karoline27 skriver:

Har du prøvet en ægløsnings beregner?

Nej, jeg kunne se på mit udflåd den 12, at jeg nok har ægløsning. Hvor jeg om aftenen fik ondt i højre side

Anmeld

16. november 2013

Karoline27

Anonym skriver:

Nej, jeg kunne se på mit udflåd den 12, at jeg nok har ægløsning. Hvor jeg om aftenen fik ondt i højre side

Ja okay så er den nok sikker. Jeg kan også altid tjekke min sådan
Jamen vent da et par uger så. Du burde vel kunne teste efter lidt tid, selvom din cyklus er lang

Anmeld

16. november 2013

Anonym trådstarter

Karoline27 skriver:

Ja okay så er den nok sikker. Jeg kan også altid tjekke min sådan
Jamen vent da et par uger så. Du burde vel kunne teste efter lidt tid, selvom din cyklus er lang

Ja muligvis . Men min krop er mærkelig mht cyklus. Jeg tog udgangspunkt i de sidste 3 måneder, hvor de tidligere har ligget på 17, 22, og 25 dage. Nå men jeg må teste snart, tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.