Nogen som fik mens. lign. smerter allerede en uge efter ÆL?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.044 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. juli 2009

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej piger

Jeg er ny herinde, og hører egentlig til inde i "prøver at blive gravid" gruppen.

Pt. går jeg og venter på, at kunne teste for graviditet, og har nogle mens. lign. sammentrækninger i underlivet. Jeg ville høre om nogle af jer havde det allerede i uge 3, eller om det ikke er lidt for tidligt?

Mistænker, at det blot er min mens det er på vej, men kan da ikke lade være at håbe lidt. Har været godt træt de sidste dage, en smule kvalme og utilpashed, og så lige de der mens. lign. smerter.

Men men men, det kan jo desværre også være før mens. tegn, så tør ikke rigtig håbe på noget.

Tillykke til alle de gravide herinde. Kh. Alexis.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2009

Sujan

Hej

jeg har det præcis på samme måde i øjeblikket. er 1 ½ uge til jeg skal have mens. og har bare murren i underlivet og mens smerter og kvalme. Sidste måned havde jeg vildt ømme bryster, men det er dog ikke kommet endnu

Anmeld

25. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg fik sådan lidt sidestiks agtige "smerter" og murren i underlivet omkring 2-2½ uge inden jeg testede positiv (hvilket jeg gjorde på 36. dagen)... Trætheden havde jeg også fra starten med om det var graviditeten eller eksaminer osv, ved jeg ikke helt... Jeg fik kvalme 4-5 dage inden jeg testede positiv, men vidste allerede jeg var gravid.. kunne bare mærke det på en eller anden måde som ikke kan beskrives! Jeg fik ikke ømme bryster før jeg var 5-6 uger henne, men så kom det til gengæld!!
for den er der for dig! hvornår skal du teste?
knus Caroline 9+2

Anmeld

25. juli 2009

Sujan skriver:

Hej

jeg har det præcis på samme måde i øjeblikket. er 1 ½ uge til jeg skal have mens. og har bare murren i underlivet og mens smerter og kvalme. Sidste måned havde jeg vildt ømme bryster, men det er dog ikke kommet endnu

Hej Sujan.

Vi må da håbe, at vi begge tester positivt inde for de næste par uger

Hvornår havde du ÆL? og hvornår skal du teste?

Jeg havde ÆL mellem d. 14-16, og skal teste ca. d. 31/7. Min cyklus har været meget svingende, så er ikke helt sikker, men har bare regnet fra d. 16/7 og 14 dage frem.

Anmeld

25. juli 2009

Jeg fik sådan lidt sidestiks agtige "smerter" og murren i underlivet omkring 2-2½ uge inden jeg testede positiv (hvilket jeg gjorde på 36. dagen)... Trætheden havde jeg også fra starten med om det var graviditeten eller eksaminer osv, ved jeg ikke helt... Jeg fik kvalme 4-5 dage inden jeg testede positiv, men vidste allerede jeg var gravid.. kunne bare mærke det på en eller anden måde som ikke kan beskrives! Jeg fik ikke ømme bryster før jeg var 5-6 uger henne, men så kom det til gengæld!!
for den er der for dig! hvornår skal du teste?
knus Caroline 9+2

Hej Caroline.

Først og fremmest tak for de mange velkomst hilsner

Uhm jeg har bare haft det lidt underligt i kroppen de sidste par dage. Og så mens. lign. smerter. Dog ikke så kraftige, og så synes jeg de måske er lidt anderledes end mine alm. mens smerter.

Men men men, jeg synes det er møg svært at vurdere. Jeg må bare håbe på en positiv test om en uges tid, og slå koldt vand i blodet indtil videre... (Men nøj hvor er det svært)

Jeg skal teste ca. 31/7. Min cyklus har været meget ureglmæssig, men jeg ved, at der er gået ca. 14-16 dage fra jeg har haft ÆL til mens. andre gange.

Jeg testede positivt for ÆL d. 14, så mellem d. 14-16 juli har jeg haft ÆL, og så har jeg lagt 14 dage til fra d. 16. Så passer det vist nogenlunde.

Kan dog godt være jeg venter med at teste til i starten af august.... Men kan sikkert ikke lade være når jeg først rammer testdagen

Synes jeg har sådan en underlig kvalme der kommer og går lidt. Men ved ikke om det kan forbindes med. evt. gravidtet allerede nu... Er det ikke alt for tidligt?

Har faktisk engang været så dårlig af mens. smerter, at jeg kastede op, så vil ikke overfortolke det.  Heller ikke smerterne vil jeg overfortolke, men jeg håber sådan at det er vores tur nu.

Uh, mit indlæg blev lidt langt. Sorry Tak for de krydsede fingre

Kh. Alexis

Anmeld

26. juli 2009

Sujan

Alexis skriver:

Hej Sujan.

Vi må da håbe, at vi begge tester positivt inde for de næste par uger

Hvornår havde du ÆL? og hvornår skal du teste?

Jeg havde ÆL mellem d. 14-16, og skal teste ca. d. 31/7. Min cyklus har været meget svingende, så er ikke helt sikker, men har bare regnet fra d. 16/7 og 14 dage frem.

Hej
Jeg havde ÆL d. 22-24 og kan teste d. 5 august. Men er bange for den ikke er der for sådan her havde jeg det også før sidste mens i sidste måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.