Smerter i underliv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
8 svar
2 synes godt om
15. november 2013

Dianabk

Hej alle.

Håber i måske kan hjælpe lidt med at forklare mig om hvorfor det gør ondt.

Jeg har i nogle dage nu haft ondt i underlivet, ikke noget voldsomt, men når jeg går vralter jeg l(lidt som en and ). Det er så her til aften blevet værre, mest i højre side i lysken, ikke så jeg ikke kan holde det ud, men det er rimelig øv for der skal intet til før jeg må holde pause pga det gør ondt.

Noget nogle af jer har oplevet før?
Tænker selv det kan være pga mit bække er ved at gi sig - er 29+6 idag

Hilsen Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

Lykke:)

Dianabk skriver:

Hej alle.

Jeg har i nogle dage nu haft ondt i underlivet, ikke noget voldsomt, men når jeg går vralter jeg l(lidt som en and ). Det er så her til aften blevet værre, mest i højre side i lysken, ikke så jeg ikke kan holde det ud, men det er rimelig øv for der skal intet til før jeg må holde pause pga det gør ondt.

Hilsen Diana

Tror jeg har den samme smerte som du beskriver. Det gør ondt i lysken at løfte benene i hvert fald. Jeg tror også, at ddt er bækkenet der udvider sig

Anmeld

15. november 2013

Dianabk

Lykke:) skriver:

Tror jeg har den samme smerte som du beskriver. Det gør ondt i lysken at løfte benene i hvert fald. Jeg tror også, at ddt er bækkenet der udvider sig

Ja, jeg skal helst ikke stå på et ben og tage sokker eller bukser på for det strammer og gør ondt med det samme.

Anmeld

15. november 2013

Lykke:)

Dianabk skriver:

Ja, jeg skal helst ikke stå på et ben og tage sokker eller bukser på for det strammer og gør ondt med det samme.

Ja præcis tror det er bækkenet der gør sig klar

Anmeld

15. november 2013

Frk. Petersen

Dianabk skriver:

Hej alle.

Hilsen Diana

Jeg har det på samme måde.. er 25+4

Anmeld

15. november 2013

Dianabk

Lykke:) skriver:

Ja præcis tror det er bækkenet der gør sig klar

Håber det bare er det

Anmeld

15. november 2013

Dianabk

Frk. Petersen skriver:

Jeg har det på samme måde.. er 25+4

Hvor længe har du haft det?

Anmeld

17. november 2013

Frk. Petersen

Dianabk skriver:

Hvor længe har du haft det?

i lang tid faktisk.. Det kommer sådan lidt 'on and off' men meget i takt med at jeg går meget.. Men det startede omkring uge 14-15.. De siger til mig at det er et tegn på en sund graviditet.. Så tror ikke det er noget du skal være bekymret for.. Det er jeg hvert fald ikke - nok også fordi det har stået på længe nu.. Til MD scanning gjorde det også rigtig ondt da hun scannede mig, hun kunne næsten ikke trykke på min mave uden at det gjorde vildt ondt..

Anmeld

17. november 2013

Dianabk

Frk. Petersen skriver:

i lang tid faktisk.. Det kommer sådan lidt 'on and off' men meget i takt med at jeg går meget.. Men det startede omkring uge 14-15.. De siger til mig at det er et tegn på en sund graviditet.. Så tror ikke det er noget du skal være bekymret for.. Det er jeg hvert fald ikke - nok også fordi det har stået på længe nu.. Til MD scanning gjorde det også rigtig ondt da hun scannede mig, hun kunne næsten ikke trykke på min mave uden at det gjorde vildt ondt..

Har lige været til 3D/4D scanning og hun fortalte mig det er fordi han lægger med al sin vægt i den side og trykker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.