Pynte op hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2013

Chris86

Mamalou skriver:

Hej med jer 

Julemåneden nærmer sig med hastige skridt, og julepynten har allerede hængt omkring i butikkerne længe. Og det kribler allerede i mig for at komme i gang, mest fordi min 2-årige søn bliver helt vild, når han ser en nisse  Men tænker at det måske nok er lige tidligt nok… Eller?

Hvornår pynter I op?

Vh. Louise 

Julepynt når det er jul hvilket jeg synes det må være 1 søndag i advent eller 1 dec../
Og gerne ned inden nytåret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

et-ønske

Vi pynter op i den weekend det er 1. Søndag i advent, og der julebager vi også
Og som kronen på værket har vi besluttet at den tradition beholder vi, også når børnene bliver voksne, og når der kommer børnebørn en dag - så har de en tradition at tænke tilbage på har været hele livet.
Det er naturligvis frivilligt om man vil deltage

Anmeld

15. november 2013

Bshizzle

Efter D. 2 Dec 

Min søn har fødselsdag den dato, og det skal være fødselsdagsflag og ikke Julepynt fremme 

Dette har vi gjort hvert år..

Dog må lyskæderne udenfor godt komme op lidt før, men det styrer min kæreste selv 

Anmeld

15. november 2013

MortilElias2010

Mamalou skriver:

Hej med jer 

Julemåneden nærmer sig med hastige skridt, og julepynten har allerede hængt omkring i butikkerne længe. Og det kribler allerede i mig for at komme i gang, mest fordi min 2-årige søn bliver helt vild, når han ser en nisse  Men tænker at det måske nok er lige tidligt nok… Eller?

Hvornår pynter I op?

Vh. Louise 

1. december, ikke een dag før. 

Anmeld

15. november 2013

Kay

Mamalou skriver:

Hej med jer 

Hvornår pynter I op?

Vh. Louise 

Til j dag... Der pynter jeg op :-) min mand er ude og fejre j dag og så pynter jeg op 

Anmeld

15. november 2013

Efterår mor

1 december

Vi plejede 1 November, men vi har nu 2 fødselsdage i November, så det ville være trist hvis der skulle være julepynt istedet for flag. 

Anmeld

15. november 2013

CaWi

Mamalou skriver:

Hej med jer 

Hvornår pynter I op?

Vh. Louise 

Jeg pynter altid op en uge før 1.søndag i advent. Så det bliver altså næste weekend. Lysene på altanen har dog været tændt i en uges tid nu (de er opsat året rundt, og kunne altså ikke vente mere med at tænde dem)

Anmeld

15. november 2013

Gittemor09

1. søndag i advent... og i år skal vi nok bage om lørdagen sammen med min mor...

Anmeld

16. november 2013

C-Dog

Weekenden op til enten 1 dec eller første søndag i advent- alt efter hvad der falder først :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.