En flaske mokai og amming ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.569 visninger
11 svar
3 synes godt om
15. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg har ikk drukket i 9 mdr og nu ammer jeg .

Har bar så meget lyst til det
Enkelte mokai flaske manden har købt til mig men tør jeg mår
Jeg ammer ?

Kan jeg det og hvor lang tid skal jeg vente til jeg ka amme
Igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

M (:

Jeg ammer ?

Igen?

Hvis du drikker en mokaï umiddelbart efter en amning skulle der ikke være problemer med at amme som vanligt (hvis der er mindst en time mellem hver amning). God fornøjelse.

Anmeld

15. november 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Jeg ammer ?

Igen?

http://www.ammenet.dk/wiki/alkohol-og-amning

Og hvis du vil være endnu mere sikker, ammer du mælken ud derefter og smider ud.

Anmeld

15. november 2013

M (:

2babygirls skriver:

http://www.ammenet.dk/wiki/alkohol-og-amning

Og hvis du vil være endnu mere sikker, ammer du mælken ud derefter og smider ud.

Det der med at malke ud og smide væk fordi man så "malker alkoholen i mælken væk" er en skrøne. Det eneste, der forhindrer alkohol i mælken er ingen alkohol i moderens blod. Promillen i blodet er den samme som i mælken, så den eneste grund til at malke ud skulle være, hvis man, pga. alkohol, springer en/flere amning/er over og ønsker at opretholde mælkeproduktionen.

Anmeld

15. november 2013

2babygirls

M (: skriver:

Det der med at malke ud og smide væk fordi man så "malker alkoholen i mælken væk" er en skrøne. Det eneste, der forhindrer alkohol i mælken er ingen alkohol i moderens blod. Promillen i blodet er den samme som i mælken, så den eneste grund til at malke ud skulle være, hvis man, pga. alkohol, springer en/flere amning/er over og ønsker at opretholde mælkeproduktionen.

Skriver også bare for at være sikker. Efter 2-3 timer afhængig af vægt burde det være ude af kroppen.

Anmeld

15. november 2013

M (:

2babygirls skriver:

Skriver også bare for at være sikker. Efter 2-3 timer afhængig af vægt burde det være ude af kroppen.

Af ren nysgerrighed: for at være sikker på hvad? (:

Anmeld

15. november 2013

2babygirls

Af ren nysgerrighed: for at være sikker på hvad? (:

For at skærer det ud i pap, hvis man er i tvivl om der stadig er alkohol i blodet, og derved også i mælken, kan man malke det ud (jeg fik meget spændte bryster) og så evt have mælk fra inden alkohol indtagelsen klar, eller erstatning.

Forstår du det nu???

Anmeld

15. november 2013

M (:

2babygirls skriver:

For at skærer det ud i pap, hvis man er i tvivl om der stadig er alkohol i blodet, og derved også i mælken, kan man malke det ud (jeg fik meget spændte bryster) og så evt have mælk fra inden alkohol indtagelsen klar, eller erstatning.

Forstår du det nu???

Jamen det giver jo ingen mening at malke ud og smide væk! Det gør INGEN forskel på den hastighed hvormed mælken bliver alkoholfri!!

Kan sagtens følge forslaget om at malke ud inden/give erstatning i stedet, men at malke ud og smide væk er helt unødvendigt, da det på ingen måde gør en forskel. (:

Anmeld

15. november 2013

2babygirls

Jamen det giver jo ingen mening at malke ud og smide væk! Det gør INGEN forskel på den hastighed hvormed mælken bliver alkoholfri!!

Kan sagtens følge forslaget om at malke ud inden/give erstatning i stedet, men at malke ud og smide væk er helt unødvendigt, da det på ingen måde gør en forskel. (:

Nu havde jeg meget spændte bryster så for mig ville det give god mening.
Men drak ikke, så ammede bare derude af

Anmeld

15. november 2013

M (:

2babygirls skriver:

Nu havde jeg meget spændte bryster så for mig ville det give god mening.
Men drak ikke, så ammede bare derude af

Jamen så er vi jo enige. Hvis det er for at lette trykket/opretholde produktionen giver det god mening, men hvis det er for at blive hurtigere ædru og ammeklar giver det som sagt ingen mening (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.