Hvorfor sover hun dårligt om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. november 2013

Anonym trådstarter

Hejsa

Vores 16 dage gamle datter sover fint om dagen men om natten sover hun meget uroligt

Kan vi gør noget ?

Hun falder godt i søvn i vores arme og så snart vi ligger hende i liften så blir hun urolig igen :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

Aabye

Har i prøvet at svøbe hende? 
Jeg har aldrig haft problemer med mine børn da de var i den alder, det kom først senere.. 

Anmeld

15. november 2013

lycly

Anonym skriver:

Hejsa

Vores 16 dage gamle datter sover fint om dagen men om natten sover hun meget uroligt

Kan vi gør noget ?

Hun falder godt i søvn i vores arme og så snart vi ligger hende i liften så blir hun urolig igen :/

Prøv at undgå at hun falder i søvn i jeres arme. For hun ligger godt og trygt og varmt hos jer, så derfor bliver hun urolig når hun kommer ned i en "kold" lift.
Alternativt kan I svøbe hende når hun ligger hos jer, og så evt lægge en af dine bluser ned til hende når I ligger hende i liften.

Anmeld

15. november 2013

modesty

Anonym skriver:

Hejsa

Kan vi gør noget ?

Det er meget normalt at så små børn sover uroligt. Min søn larmede helt vildt og møvede rundt indtil han var omkring et par måneder.

Men du mener vel ikke at hun vågner igen, vel? Blot at hun bevæger sig og siger lyde?

Anmeld

15. november 2013

PrinsessensMor

LuLy skriver:

Prøv at undgå at hun falder i søvn i jeres arme. For hun ligger godt og trygt og varmt hos jer, så derfor bliver hun urolig når hun kommer ned i en "kold" lift.
Alternativt kan I svøbe hende når hun ligger hos jer, og så evt lægge en af dine bluser ned til hende når I ligger hende i liften.

Vil har skrevet det samme.

Anmeld

15. november 2013

Clisolka

LuLy skriver:

Det er også løsningen herhjemme med Oliver på 9 uger  Han æææælsker at falde i søvn i mine arme, og vil absolut ikke ligge alene bagefter, så vi svøber ham godt ind og putter ham med en nusseklud, og det hjælper  De første par uger fik han en af mine trøjer med i liften, den vil han stadig ikke ligge alene i, medmindre vi går rundt med ham i barnevognen - så det skal jeg lige have afprøvet 

Han sover dog stadig meget uroligt - endnu 

Anmeld

15. november 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det er meget normalt at så små børn sover uroligt. Min søn larmede helt vildt og møvede rundt indtil han var omkring et par måneder.

Men du mener vel ikke at hun vågner igen, vel? Blot at hun bevæger sig og siger lyde?

Nej hun piver og bevæger kroppen. :/

Anmeld

15. november 2013

modesty

Anonym skriver:

Nej hun piver og bevæger kroppen. :/

Ja, det er som sagt meget normalt. I kan prøve at svøbe hende. Nogle siger at man ikke skal gøre det, da baby kan blive for varm, men så længe man husker at tjekke ind imellem, og så lige løsne for svøbet når bebs er rolig, så er det fint nok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.