Øv, jeg er mega umotiveret vægttabsmæssigt i dag! Jeg var ellers ved godt mod først på dagen. Tastede min frokost ind og kunne se jeg havde rigeligt med råd til at forkæle mig selv med to frem for 1 skive rugbrød i dag. Får spist eftermiddagsmad, glæder mig over at have rigelig kalorier, og opdager først nu, da jeg skal taste aftensmad ind at jeg har glemt at taste to æg og en halv avocado ind, det er altså knap 300 kalorier!!!

Og ja, jeg kunne godt sige "Nå, men så må jeg spise lidt ekstra kalorier i dag", men sådan kan jeg jo sige hver dag, og så kommer jeg aldrig i mål! Og vi har ikke fået handlet ind og skal også have rugbrød til aften. Så jeg har "råd" til én skive rugbrød med pålæg og ikke andet før i morgen, hold kæft det er demotiverende!
Jeg har tabt 1,5 kilo siden jeg startede for cirka en uge siden, og synes bare jeg har lyst til at give op på forhånd. Jeg synes der er uoverskuelig langt til de 33 tabte kilo, og nogle dage tænker jeg om det overhovedet er det værd med den medfølgende hængehud! Jeg ville gerne træne, men har ingen at træne med, og vil ikke afsted alene.
Anmeld