Møg med møg på med vægttab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
6 svar
4 synes godt om
15. november 2013

StudPsyk

Øv, jeg er mega umotiveret vægttabsmæssigt i dag! Jeg var ellers ved godt mod først på dagen. Tastede min frokost ind og kunne se jeg havde rigeligt med råd til at forkæle mig selv med to frem for 1 skive rugbrød i dag. Får spist eftermiddagsmad, glæder mig over at have rigelig kalorier, og opdager først nu, da jeg skal taste aftensmad ind at jeg har glemt at taste to æg og en halv avocado ind, det er altså knap 300 kalorier!!!

Og ja, jeg kunne godt sige "Nå, men så må jeg spise lidt ekstra kalorier i dag", men sådan kan jeg jo sige hver dag, og så kommer jeg aldrig i mål! Og vi har ikke fået handlet ind og skal også have rugbrød til aften. Så jeg har "råd" til én skive rugbrød med pålæg og ikke andet før i morgen, hold kæft det er demotiverende!

Jeg har tabt 1,5 kilo siden jeg startede for cirka en uge siden, og synes bare jeg har lyst til at give op på forhånd. Jeg synes der er uoverskuelig langt til de 33 tabte kilo, og nogle dage tænker jeg om det overhovedet er det værd med den medfølgende hængehud! Jeg ville gerne træne, men har ingen at træne med, og vil ikke afsted alene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

hekran

Janne T. skriver:

Øv, jeg er mega umotiveret vægttabsmæssigt i dag! Jeg var ellers ved godt mod først på dagen. Tastede min frokost ind og kunne se jeg havde rigeligt med råd til at forkæle mig selv med to frem for 1 skive rugbrød i dag. Får spist eftermiddagsmad, glæder mig over at have rigelig kalorier, og opdager først nu, da jeg skal taste aftensmad ind at jeg har glemt at taste to æg og en halv avocado ind, det er altså knap 300 kalorier!!!

Og ja, jeg kunne godt sige "Nå, men så må jeg spise lidt ekstra kalorier i dag", men sådan kan jeg jo sige hver dag, og så kommer jeg aldrig i mål! Og vi har ikke fået handlet ind og skal også have rugbrød til aften. Så jeg har "råd" til én skive rugbrød med pålæg og ikke andet før i morgen, hold kæft det er demotiverende!

Jeg har tabt 1,5 kilo siden jeg startede for cirka en uge siden, og synes bare jeg har lyst til at give op på forhånd. Jeg synes der er uoverskuelig langt til de 33 tabte kilo, og nogle dage tænker jeg om det overhovedet er det værd med den medfølgende hængehud! Jeg ville gerne træne, men har ingen at træne med, og vil ikke afsted alene.

300 kalorier er nemme at forbrænde af igen i aften

http://www.eurowoman.dk/skonhed/nyheder/sa-mange-k alorier-forbrander-du-under-sex/

Anmeld

15. november 2013

Masig

Janne T. skriver:

Kender godt det med træningen, hvad hvis du går på sådan nogle hold i fitness centret? Det motiverer mig meget mere end hvis jeg bare skulle træne selv på maskiner, så jeg går udelukkende på hold, og så kan man jo også variere lidt fra uge til uge hvilke hold man vil prøve...

Synes i øvrigt at 1,5 kg på en uge er rigtig flot, det lyder da til du er rigtig godt igang 

Anmeld

15. november 2013

lineog4

Min motivation er så røget i mere end en uge  Men jeg hopper op på hesten igen søndag - i morgen står det på arbejde og middag ude med min datter og teatertur - noget vi har set frem til siden sidste jul så det skal ikke ødelægges af en mor der er sur over kalorier....

held og lykke i aften 

Anmeld

15. november 2013

Karina84

Mht. motionen, nu ved jeg jo at i ikke har bil, saa hvad med at udnytte det og gaa en ekstra tur, evt. sætte farten lidt op. Du har ikke en eller anden sport du kunne faa lyst til at starte til?

Mener bare, der er andre maader end lige fitnesscenteret (bryder mig ikke selv om det), hvor man kan faa rørt sig lidt  

Anmeld

16. november 2013

FrkZier

Janne T. skriver:

300kcal kan du hurtigt forbrænde hvis det er - det må ikke være det der slår dig ud!

Jeg forstår UDEMÆRKET at du synes det virker uoverskueligt, sådan havde jeg det også selv da jeg gik igang og stod overfor at skulle tage 40kg.. men bare husk, tiden går jo alligevel, så hvorfor ikke bruge tiden på at blive tilfreds? tiden går ikke langsommere fordi du spiser sundt, den passere fuldstændig som hvis du fortsatte den knap så sunde livsstil, men om 1 år fra nu kan du være tilfreds med dig selv i stedet for

Anmeld

16. november 2013

Mor til Mike

Men du er allerede godt igang og det er super sejt det du allerede har nået på en uges tid.

Du har allerede tabt dig halvandet kilo, og selvom det ikke virker som det store for dig pga dit tidligere kæmpe store vægttab, så er det den rigtige retning og et super flot resultat du allerede har fået!

Du er skridtet længere mod den vægt som du ønsker dig, og jeg er sikker på at nok skal lykkedes dig, du har jo gjort det før! Op på hesten igen, du kan sagtens klare det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.