Hjælp -mavesmerter og feber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

987 visninger
12 svar
2 synes godt om
15. november 2013

Sisse Vinther

Ja, jeg får sådan nogle jag midt i maven, som når man strækker sig for meget, eller vrider sig forkert eller noget. Føles lidt ligesom en meget slem sidestik efterfulgt af følelsen af buggede ribben -bare i maven.
Er ret sikker på at jeg efterfølgende har fået feber, hvilket jeg ikke så tit får, og da jeg er født med for lav kropstemperatur (og selvfølgelig stadig har denne temperatur) er det vigtigt at vi holder øje med temperaturen. -Men vi HAR ikke et termometer....

Hvor kan jeg købe et på nuværende tidspunkt? Har det virkelig skidt, og får svimmelhed når jeg rejser mig, og det dunker i maven og svier.

for at nogen ved hvor jeg kan købe et meget hurtigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

lenemor77

Sisse Vinther skriver:

Ja, jeg får sådan nogle jag midt i maven, som når man strækker sig for meget, eller vrider sig forkert eller noget. Føles lidt ligesom en meget slem sidestik efterfulgt af følelsen af buggede ribben -bare i maven.
Er ret sikker på at jeg efterfølgende har fået feber, hvilket jeg ikke så tit får, og da jeg er født med for lav kropstemperatur (og selvfølgelig stadig har denne temperatur) er det vigtigt at vi holder øje med temperaturen. -Men vi HAR ikke et termometer....

Hvor kan jeg købe et på nuværende tidspunkt? Har det virkelig skidt, og får svimmelhed når jeg rejser mig, og det dunker i maven og svier.

Din lokale brugs eller lignende har et. God bedring

Anmeld

15. november 2013

Sisse Vinther

lenemor77 skriver:

Din lokale brugs eller lignende har et. God bedring

Puha, så skal han vist køre langt. Mener ikke vi har en Brugs i Ribe. Men tusind tak.

Anmeld

15. november 2013

stjernehimmel

Sisse Vinther skriver:

Jeg tror du har fået en i undelivsvbetændelse.....

Anmeld

15. november 2013

lineog4

Tror de fleste supermarkeder har og ellers et døgn apotek. 

Men vil lige berolige lidt og sige der i øjeblikket florerer noget med maven har selv haft lidt og med feber og hovedpine 

Anmeld

16. november 2013

Sisse Vinther

Øv... Lægen spottede at det nok var en truende abort der lå på lur
Så jeg må altså ikke løfte flere børn nu, ikke mere cyklen omkring, og bukke mig ned for at tørrer næser eller skifte bleer.
Skal ligge på langs, og kæmpe for en sygemelding.

øv! er virkelig ked af det.

Anmeld

16. november 2013

M&J87

Det behøver ikke være en abort, hvor langt er du ? Måske er du bare syg ? Hvor langt er du ?

Anmeld

16. november 2013

Sisse Vinther

M&J87 skriver:

Det behøver ikke være en abort, hvor langt er du ? Måske er du bare syg ? Hvor langt er du ?

Nej det ved jeg godt det ikke behøver, men jeg stoler nu på hvad lægen siger.

jeg er 15+3 og har haft 2 blødninger indtil nu.
Så jeg tager den bare med ro, istedet for at risikere noget.

Anmeld

16. november 2013

M&J87

Sisse Vinther skriver:

Nej det ved jeg godt det ikke behøver, men jeg stoler nu på hvad lægen siger.

jeg er 15+3 og har haft 2 blødninger indtil nu.
Så jeg tager den bare med ro, istedet for at risikere noget.

Det var trøsteord herfra, du skal endelig tage den med ro!

Anmeld

16. november 2013

Sisse Vinther

M&J87 skriver:

Det var trøsteord herfra, du skal endelig tage den med ro!

Når okay, mig der misforstod det så  Beklager.

Havde forstået det som om at jeg ikke behøvede at tage det så alvorligt det som lægen siger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.