testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
9 svar
2 synes godt om
15. november 2013

crish89

Hej,

Er der nogen der ved hvornår det er bedst at teste, for at være sikker på udfaldet af en graviditets test? Jeg havde mens den 29 oktober, men kun 2 dage. Har nu de stærkeste smerter i underlivet og lænden, og det er ingen blærebetændelse eller andet. Har hyppig vandladning og kvalme om aftenen.

testede onsdag, men den var negativ, er nu i tvivl om jeg har testet for tidligt?

håber nogen kan hjælpe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

esioul

crish89 skriver:

Hej,

Er der nogen der ved hvornår det er bedst at teste, for at være sikker på udfaldet af en graviditets test? Jeg havde mens den 29 oktober, men kun 2 dage. Har nu de stærkeste smerter i underlivet og lænden, og det er ingen blærebetændelse eller andet. Har hyppig vandladning og kvalme om aftenen.

testede onsdag, men den var negativ, er nu i tvivl om jeg har testet for tidligt?

håber nogen kan hjælpe...

Det er for tidligt at teste.

Anmeld

15. november 2013

crish89

okay mange tak så prøver jeg at trække den lidt, og se om det er graviditeten, der er skyld i disse smerter i underlivet og lænden.

Anmeld

15. november 2013

crish89

Er der andre der har haft samme symptomer??

Anmeld

15. november 2013

esioul

crish89 skriver:

okay mange tak så prøver jeg at trække den lidt, og se om det er graviditeten, der er skyld i disse smerter i underlivet og lænden.

Altså jeg tvivler på graviditet ville kunne mærkes allerede.

Det er nok nærmere omkring ÆL tidspunktet nu

Anmeld

15. november 2013

Karoline27

crish89 skriver:

Er der andre der har haft samme symptomer??

Altså jeg havde også mens i 3 dage kun, og blev ved med at have graviditets symptomer efter min korte mens. Så jeg overvejer at teste nu

Anmeld

15. november 2013

crish89

esioul skriver:

Altså jeg tvivler på graviditet ville kunne mærkes allerede.

Det er nok nærmere omkring ÆL tidspunktet nu

Okay. Ja det kan selvfølgelig være, men det har barer varet længe nu..

Anmeld

15. november 2013

crish89

Karoline27 skriver:

Altså jeg havde også mens i 3 dage kun, og blev ved med at have graviditets symptomer efter min korte mens. Så jeg overvejer at teste nu

Ja dekan jeg godt forstå du gør, det er os bare svært at vente.. Man er spændt på om det er lykkedes eller ikkeMen jeg kan slet ikke holde smerterne ud uden smertestillende.. ??

Anmeld

15. november 2013

esioul

crish89 skriver:

Ja dekan jeg godt forstå du gør, det er os bare svært at vente.. Man er spændt på om det er lykkedes eller ikkeMen jeg kan slet ikke holde smerterne ud uden smertestillende.. ??

Det lyder ikke normalt at have så stærke smerter.

Synes du skal kontakte lægen mandag. Det kan være en cyste på æggestokken der sidder og trykker. (det er ufarligt)

Man skal i hvert fald reagere på så stærke smerter fra underlivet.

Anmeld

15. november 2013

crish89

esioul skriver:

Det lyder ikke normalt at have så stærke smerter.

Synes du skal kontakte lægen mandag. Det kan være en cyste på æggestokken der sidder og trykker. (det er ufarligt)

Man skal i hvert fald reagere på så stærke smerter fra underlivet.

nej det er os det jeg tænker. var ved lægen både mandag og tirsdag. Hvor urin prøve intet viste kun lidt blod i, samt en lidt for infektionstal, men det faldt igen tirsdag, så de kunne ikke se der skulle være noget galt, men noget må der jo være når det gør så ondt tænker jeg. Jeg skal heldigvis derop igen mandag, og hvis de ikke gør noget, så tager jeg på lægevagten..

Takker for dit svar, havde slet ikke tænkt på det kunne være en cyste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.