Oppustet uge 7?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2013

Anonym trådstarter

sommerfuglen82 skriver:

Takker 

Har du ellers nogle symptomer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

Anonym trådstarter

sommerfuglen82 skriver:

Takker 
Jeg er oppustet og har ekstrem ømme bryster gg, er mere træt end jeg plejer, skal tisse mere end normalt, ligamentsmerter dog mest om aften.
Har også lidt ondt i ryggen, men om det er graviditeten der er skyld i det eller jobbet ja det ved jeg ikke.
Jeg har heldigvis ingen kvalme endnu 

Jeg troede jeg var oppustet pga æggeløsning+mens tid meeeen det var så ikke lige derfor hihi

Dejligt du ikke har kvalme - det har jeg nemlig heller ikke. Mine bryster er faktisk heller næsten ikke ømme, men er lidt større, og vorten lidt mere mørk.
Jeg gad på en eller anden måde godt have lidt flere symptomer nå ja og så har jeg haft lidt brunt udflåd, og havde mens smerter i starten

Anmeld

15. november 2013

Anonym trådstarter

Har du haft lidt brunt udflåd? ..

Anmeld

15. november 2013

sommerfuglen82

Anonym skriver:

Dejligt du ikke har kvalme - det har jeg nemlig heller ikke. Mine bryster er faktisk heller næsten ikke ømme, men er lidt større, og vorten lidt mere mørk.
Jeg gad på en eller anden måde godt have lidt flere symptomer nå ja og så har jeg haft lidt brunt udflåd, og havde mens smerter i starten

symptomerne kan nå at komme endnu 
Jeg nyder ikke at have kvalme endnu, men frygter hvis/når den kommer..ikke sjovt at skulle finde et wc imens man er på job  
Jeg havde lige 1 dag med lidt brunligt udflåd og det passede med jeg skulle have haft min mens, men mere blev det så ikke til 

Anmeld

15. november 2013

Anonym trådstarter

sommerfuglen82 skriver:

symptomerne kan nå at komme endnu 
Jeg nyder ikke at have kvalme endnu, men frygter hvis/når den kommer..ikke sjovt at skulle finde et wc imens man er på job  
Jeg havde lige 1 dag med lidt brunligt udflåd og det passede med jeg skulle have haft min mens, men mere blev det så ikke til 

Ja okay. Jeg havde faktisk almindelig mens i 3 dage.. Så det var ikke nemt at regne ud.. Men havde faktisk lidt kvalme før mensen kom, men det gik så over igen.
Nå jo jeg har også haft brystspændinger, og så har jeg faktisk døjet med afføringen :/
Ja de kan jo nå at komme endnu, og jeg må vel bare nyde det

Anmeld

15. november 2013

sommerfuglen82

Anonym skriver:

Ja okay. Jeg havde faktisk almindelig mens i 3 dage.. Så det var ikke nemt at regne ud.. Men havde faktisk lidt kvalme før mensen kom, men det gik så over igen.
Nå jo jeg har også haft brystspændinger, og så har jeg faktisk døjet med afføringen :/
Ja de kan jo nå at komme endnu, og jeg må vel bare nyde det

Ja nyd du ikke har flere symptomer end du har 

Anmeld

15. november 2013

Anonym trådstarter

sommerfuglen82 skriver:

Ja nyd du ikke har flere symptomer end du har 

Ja det er vel meget heldigt

Anmeld

15. november 2013

Manna

Anonym skriver:

Hej.

Kender i til det med oppustethed i uge 7??

JAAA!
Her fra uge 3.
Velkommen i klubben.
Det kan være så vildt at jeg næsten har svært ved at få vejret

Anmeld

15. november 2013

Sandratoft

Jeg er i 8. uge, og er også voldsomt oppustet Glæder mig til det er ovre igen, for det gør noget ondt synes jeg. Det kan selvfølgelig også hænge sammen med at jeg er meget forstoppet!

Anmeld

15. november 2013

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Jeg er i 8. uge, og er også voldsomt oppustet Glæder mig til det er ovre igen, for det gør noget ondt synes jeg. Det kan selvfølgelig også hænge sammen med at jeg er meget forstoppet!

Ja nemlig! Jeg synes det gjorde helt ondt at cykle i dag

Jeg har også haft lidt problemer med afføringen. Synes det vil ud igen lige så snart jeg har fået mad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.