Kan det virkelig passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

277 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. november 2013

Anonym trådstarter

Hej piger!

Er i dag 9+4.. Og de sidste par dage har min højre hofte gjort virkelig ondt.. Små jag og stød hele tiden... Jeg er gravid for 2 gang, er overvægtig, har ikke taget noget på endnu...

Med mit første barn var jeg sygemeldt med bækkenløsning fra uge 24...

Kan det virkelig være det allerede der driller??

Og noget andet, hvad gør jeg??! Jeg er forstoppet!! Et problem jeg ALDRIG har haft før...

Kram!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

I min første graviditet havde jeg ik problemer med bækkenløsning. Anden gang begyndte jeg at ha ondt omkring uge 10, var ved læge i uge 13 og fik at vide at så tidligt ku man slet ik ha bækkenløsning og at jeg bare sku begynde at svømme osv. I uge 26 blev jeg deltids sygemeldt pga bækkenløsning og de ku da ik forstå at jeg ik var blevet det noget før. Så jeg vil nok sige at det sagtens ka være begyndene bækkenløsning du har!

Ang forstoppelse, så drik godt med juice, det forbygger forstoppelse, også hjælper det kroppen med bedre at optage jern, som du jo også ska til at begynde med i uge 10. Vh stine

Anmeld

15. november 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Hej piger!

Er i dag 9+4.. Og de sidste par dage har min højre hofte gjort virkelig ondt.. Små jag og stød hele tiden... Jeg er gravid for 2 gang, er overvægtig, har ikke taget noget på endnu...

Med mit første barn var jeg sygemeldt med bækkenløsning fra uge 24...

Kan det virkelig være det allerede der driller??

Og noget andet, hvad gør jeg??! Jeg er forstoppet!! Et problem jeg ALDRIG har haft før...

Kram!

Jeg har haft ondt i hoften lige fra start - er nu 28+2 og har stadig ondt men det har hjulpet lidt at gå til fys og begynde at træne/svømme.
Hvis det sidder i selve hofteleddet er det ikke bækkenet men det kan være overbelastning kombineret med graviditeten - i mit tilfælde sandsynligvis fordi jeg nogle gange bærer for meget på min datter som er næsten 23 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.