Hjælp til juleønsker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. november 2013

sommerc

Profilbillede for sommerc

Synes godt nok at jeg har svært ved at finde gave ideer til min søn på 1,7 år. Han er jo ikke baby mere.

Hvad har i af gave ønsker til jeres børn? Og hvad giver i deM selv? Og hvor meget giver i for?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

LilleSmølf

Vores er kun 6 måneder til jul, så der er lidt forskel

Men planen er, at så længe har er for lille til rigtig at forstå det, ønsker vi os på hans vegne + giver ham, ting han ikke kan bruge med det samme.

Fx. får vores dreng sådan en her til jul. Den koster rigtigt 500,- men er lige nu til 300,- pga. klubrabat. Godt nok kan han ikke bruge den før om et gooodt stykke tid, men vi gider ikke bruge penge på alderssvarende legetøj når han i forvejen har alt for meget af det.

Sådan her får han en gave som alle de andre børn tilstede men det er også noget han kommer til at kunne bruge - han har så meget alderssvarende legetøj at det ville være penge ud af vinduet at købe mere.

Til barnedåb ønskede vi os/fik bl.a. en af de der plastic-scootere, guitar m. lyd, lille bord med stole, bøger, etc. og det er vi meget glade for

Og ellers er der jo evt. en god sækkestol, en højtlæsningsbog, børne CD'er man kan danse til, Lego Duplo, Fischer Price Little People... Det ved jeg min nevø har været glad for i din søns alder (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.