Så frustrerende!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.502 visninger
8 svar
9 synes godt om
15. november 2013

DianaRJS

Lillepigen er en stædig en der bare siden i går ikke har ville spise ved mig, selvom sygeplejerskerne kun har givet hende 20 ml i håb om at hun så var sulten til næste måltid så vil hun bare ikke, og gik ellers lige så godt...! Men storebror taget fint ved og hvis alt går som det skal bliver sonden taget væk i morgen <3 men åhhh Gud hvor er det frustrerende når man ved det eneste der tæller for at man kan komme hjem til de 2 store som er ekstremt savnet og fylder så meget er at lillepigen vil tage ved og derved også på!! Så nu må det godt begynde at lykkedes <3 ellers er de bare 2 fantastiske børn stille og rolige og nyder dem fuldt ud <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

for at i snart må komme hjem! Vh stine

Anmeld

15. november 2013

et-ønske

Kan forestille mig at det må være svært at være væk fra dem derhjemme - sender dig lige en ordenlig

for at i snart kommer hjem, og at lillepigen hører efter hvad hendes mor siger

Anmeld

17. november 2013

1990h

DianaRJS skriver:

Lillepigen er en stædig en der bare siden i går ikke har ville spise ved mig, selvom sygeplejerskerne kun har givet hende 20 ml i håb om at hun så var sulten til næste måltid så vil hun bare ikke, og gik ellers lige så godt...! Men storebror taget fint ved og hvis alt går som det skal bliver sonden taget væk i morgen <3 men åhhh Gud hvor er det frustrerende når man ved det eneste der tæller for at man kan komme hjem til de 2 store som er ekstremt savnet og fylder så meget er at lillepigen vil tage ved og derved også på!! Så nu må det godt begynde at lykkedes <3 ellers er de bare 2 fantastiske børn stille og rolige og nyder dem fuldt ud <3

krydser fingre for hun snart tager fat og tager på så i kan komme hjem og starte en familie op med de to nye guldklumper.

de er bare super skønne..

Anmeld

20. november 2013

Rikke2404

DianaRJS skriver:

Føler med dig! Vi havde det på samme måde.. Dog var det ikke det med at spise som talte for at komme hjem, men deres gulsottal. De skulle være iorden inden vi kom hjem man vil bare gerne hjem!

Anmeld

21. november 2013

DianaRJS

Rikke2404 skriver:

Føler med dig! Vi havde det på samme måde.. Dog var det ikke det med at spise som talte for at komme hjem, men deres gulsottal. De skulle være iorden inden vi kom hjem man vil bare gerne hjem!

her var prinsessens gulsottal også en anelse forhøjet men faldt selv igen efter 5 dage, men vi er kommet hjem nu.
mor her tabte kampen om ammebarn til et spædbarn! ej de to store derhjemme fyldte for meget til at jeg ville blive ved med at kæmpe med det, så hun er blevet flaskebarn, men så længe hun er mæt og tilfreds er jeg glad og er sikker på hun også er glad bare hun er mæt men i hvertfald kom vi hjem i går <3

Anmeld

21. november 2013

DianaRJS

1000 tak for alle kram og krydser
mor tabte kampen til sin stædige datter hvad angår at un skulle være ammebarn, så nu blev hun flaskebarn, da savnet på de 2 store derhjemme fyldte for meget, men så længe hun er mæt er jeg glad og er sikker på hun også er ihvertfald fik vi lov at komme hjem i går, efter prinsessen havde taget 90g på, på 2 dage og prinsen 70g på 2 dage, så det var bare super fint.... så nu har jeg en prinsesse på 2285g og en prins på 2049 så vi rundede da de 2kg ved ham

Anmeld

22. november 2013

Rikke2404

DianaRJS skriver:

her var prinsessens gulsottal også en anelse forhøjet men faldt selv igen efter 5 dage, men vi er kommet hjem nu.
mor her tabte kampen om ammebarn til et spædbarn! ej de to store derhjemme fyldte for meget til at jeg ville blive ved med at kæmpe med det, så hun er blevet flaskebarn, men så længe hun er mæt og tilfreds er jeg glad og er sikker på hun også er glad bare hun er mæt men i hvertfald kom vi hjem i går <3

Vores fik et døgn i lys, og så styrtdykkede hendes tal ellers bare derefter. Vi kom hjem dagen efter
Begge vores piger er også flaskebørn. Det har vi det helt fint med, for de virker tilfredse, glade for flaske og mætte. Som man siger: en god mor sidder ikke i brysterne!
Men skønt at i endelig kom hjem hvad siger de store så til de små?

Anmeld

22. november 2013

DianaRJS

Rikke2404 skriver:

Vores fik et døgn i lys, og så styrtdykkede hendes tal ellers bare derefter. Vi kom hjem dagen efter
Begge vores piger er også flaskebørn. Det har vi det helt fint med, for de virker tilfredse, glade for flaske og mætte. Som man siger: en god mor sidder ikke i brysterne!
Men skønt at i endelig kom hjem hvad siger de store så til de små?

lige præcis
vi slap heldigvis for lys, og de er begge 2 super fine i farverne nu!!!!

de 2 store er simpelthen pavestolte, og meget sure over moren ikke har haft dem med op i børnehaven efter dem endnu da de gerne vil vise dem frem ;P
de har begge reageret super flot på det med at blive storebrødre, og også helt anderledes end jeg havde forventet, så det er bare super dejligt <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.