30+0 førstegangs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.274 visninger
10 svar
1 synes godt om
15. november 2013

asff

Ja der er gået noget tid.. Og det går ikke fantastisk pt Jeg sover meget lidt, og har det generelt ikke super. Elsker selvfølgelig prinsessen, men synes det er svært at være overskudsglad nu. Glæder mig bare til Januar, så jeg kan få det lidt bedre. Det hjælper heller ikke, at hun er lidt for lille.. Men jeg glæder mig til at møde min skat

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

Michelle21

Det lyder da trist, håber du får det bedre, men flot mave søde 

Anmeld

15. november 2013

NovemberBaby2013

Super flot! .
Mega øv at du ikke har det så godt, håber på du får det bedre! . Selvom prinsessen er for lille, så husk at hun passer til din krop! . Prinsessen her er alt for stor! På nuværende tidspunkt vejer hun nok 4000g. og jeg er kun 37+4, men min krop laver åbenbart store børn.. Så længe hun ikke er aaalt for lille, så går det nok

Anmeld

15. november 2013

Dianabk

asff skriver:

Ja der er gået noget tid.. Og det går ikke fantastisk pt Jeg sover meget lidt, og har det generelt ikke super. Elsker selvfølgelig prinsessen, men synes det er svært at være overskudsglad nu. Glæder mig bare til Januar, så jeg kan få det lidt bedre. Det hjælper heller ikke, at hun er lidt for lille.. Men jeg glæder mig til at møde min skat

Men en flot mave

Anmeld

15. november 2013

asff

Michelle21 skriver:

Det lyder da trist, håber du får det bedre, men flot mave søde 

Tak søde

Anmeld

15. november 2013

asff

DecemberBaby2013 skriver:

Super flot! .
Mega øv at du ikke har det så godt, håber på du får det bedre! . Selvom prinsessen er for lille, så husk at hun passer til din krop! . Prinsessen her er alt for stor! På nuværende tidspunkt vejer hun nok 4000g. og jeg er kun 37+4, men min krop laver åbenbart store børn.. Så længe hun ikke er aaalt for lille, så går det nok

Tak smukke. 

HOLD DA OP! Din lille krop?! Jamen sikke da en basse

Anmeld

15. november 2013

asff

Dianabk skriver:

Men en flot mave

Tak

Anmeld

15. november 2013

NovemberBaby2013

asff skriver:

Tak smukke. 

HOLD DA OP! Din lille krop?! Jamen sikke da en basse

Ja,, jeg blev totalt mundlam! Vi fik hende scannet 36+2 til 3413 g. Til JM 36+4 skønnede JM hende til 3800 g. så nu er vi jo nok omkring de 4000 g. i følge JM! Men hvad fanden, så længe hun kan finde ud .

Anmeld

15. november 2013

asff

DecemberBaby2013 skriver:

Ja,, jeg blev totalt mundlam! Vi fik hende scannet 36+2 til 3413 g. Til JM 36+4 skønnede JM hende til 3800 g. så nu er vi jo nok omkring de 4000 g. i følge JM! Men hvad fanden, så længe hun kan finde ud .

Så håber vi da ikke du går over tid  

Anmeld

15. november 2013

NovemberBaby2013

asff skriver:

Så håber vi da ikke du går over tid  

Skal have spurgt min JM om jeg kan blive sat i gang senest 41+0, da min krop allerede nu er så ødelagt, at jeg ingenting kan, så jeg vil ikke byde min krop at gå længere! Jeg kan hverken gå, stå eller ligge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.