Hjælp - hvad gør jeg forkert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg føler mig magtesløs s;

De sidste fem aftner har været et h..... for mig. Ved godt det kunne være værre, men forstår det bare ikke.

Problemet er, et sted mellem 20-22 får min søn sit sidste måltid inden jeg går i seng(jeg ammer fuldt og han er en måned imorgen). Han spiser i ca 1-1 1/2 time hvor han nok spiser aktiv i ca en time. Så skifter vi ble(hvis ikk vi har gjort det undervejs i amningen). Derefter kommer han ind i vuggen ved siden af vores seng og jeg kan nu gøre mig sengeklar. Ligesom jeg har lagt mig eller ca 20 minutter efter vågner han og vil have mad igen, og dette måltid tager så ca ligeså lang tid som det andet. Hvis han spiser kl 20 så sover han inden næste måltid men ellers er han vågen indtil han vil have næste måltid.

Det betyder at jeg først kan komme til at sove kl 1 da vi ofte ikk er færdige før :-(

Hvad gør jeg forkert? Det er ikke maven der volder problemer da han reagere anderledes på de smerter, men nogen der har ideer til hvad jeg kan gøre ?

Beklager det blev langt ! :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

2721

Acceptere at det er sådan lige nu
Det er særligt om aftenen at små baby øger mælkeproduktionen, plus han tanker op til natten.
Det skal nok blive bedre med tiden

Anmeld

15. november 2013

Clisolka

Jeg tror ikke rigtigt du kan gøre noget lige pt., da han er så lille. Som 2721 skriver, så "tanker" han op til natten 

Du skriver, at du først kan komme til at sove kl. 1 - hvad med at amme ham lidt tidligere? Min løsning da jeg stadig ammede (har en på 9 uger) - læg dig i sengen og sov ved siden af ham, hvor du ammer ham liggende. Så får i begge søvn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.