3 generationer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.415 visninger
10 svar
13 synes godt om
14. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja her er et lille hygge billede af kvinderne i min familie. Min mor, min børn, min søster og Self mig. Vh stine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2013

Glad Giraf

StineW79 skriver:

Ja her er et lille hygge billede af kvinderne i min familie. Min mor, min børn, min søster og Self mig. Vh stine

Dejligt billede.. det er skønt at have...

Min morfar overtalte mig til at få taget et billede af ham, min mor, søster, min datter og jeg selv så 4 generationer...
Jeg ville helst ikke, men han var meget syg og så stolt af at være blevet olde... selvom jeg er grim og uden make up ville jeg ikke undvære det billede, han døde et halvt år efter og fik billedet med i graven... wow det blev langt... .

Alt jeg ville sige var "tillykke" med billedet... jeg opfordrer alle til at tage sådan et <3

Anmeld

14. november 2013

Mettefpigen

De er så smukke sådan nogle billeder Fik også taget et med min mormor, mor og mig inden min mormor blev syg..... Nu skal vi have taget et med min mormor, mor, mig og Lukas inden hun blir mere syg....

Anmeld

14. november 2013

2babygirls

StineW79 skriver:

Fedt billede, men Nice at du har katteører

Anmeld

14. november 2013

Hullabullabulla

StineW79 skriver:

Man er slet ikke i tvivl om at det er din søster, hold da op i ligner hinanden meget

Skønt billede og mega fedt med din datters Tshirt så det ligner katteører

Anmeld

14. november 2013

StineW79

Glad Giraf skriver:

Dejligt billede.. det er skønt at have...

Min morfar overtalte mig til at få taget et billede af ham, min mor, søster, min datter og jeg selv så 4 generationer...
Jeg ville helst ikke, men han var meget syg og så stolt af at være blevet olde... selvom jeg er grim og uden make up ville jeg ikke undvære det billede, han døde et halvt år efter og fik billedet med i graven... wow det blev langt... .

Alt jeg ville sige var "tillykke" med billedet... jeg opfordrer alle til at tage sådan et <3

Det er nemlig lige sådan nogle billeder der er dejlige at have!! 

Godt i fik taget de billeder!  Vh stine

Anmeld

14. november 2013

StineW79

Mettefpigen skriver:

De er så smukke sådan nogle billeder Fik også taget et med min mormor, mor og mig inden min mormor blev syg..... Nu skal vi have taget et med min mormor, mor, mig og Lukas inden hun blir mere syg....

De betyder nemlig noget, sådanne billeder!! Vh stine

Anmeld

14. november 2013

StineW79

2babygirls skriver:

Fedt billede, men Nice at du har katteører

Hé Hé det havde jeg slet ik lagt mærke til! Det er thea's t-shirt der har et billede af en hund. Ret cool! Vh stine

Anmeld

14. november 2013

Ida cornerup

Fedt billede, det en sød lille famile du har dig

Anmeld

14. november 2013

StineW79

Britt88 skriver:

Man er slet ikke i tvivl om at det er din søster, hold da op i ligner hinanden meget

Skønt billede og mega fedt med din datters Tshirt så det ligner katteører

Jep det er min smukke, dejlige søster. Verdens bedste moster. Det er sjovt at folk altid siger at vi ligner hinanden, for som børn, var vi som nat og dag! 

Havde slet ik lagt mærke til de fine øre! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.