Afføring v. 1måned gammel baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
3 svar
1 synes godt om
14. november 2013

Annemette07

Det er måske et dumt spørgsmål, men hvor tit skal et barn der bliver ammet og kun ammet have afføring? For som jeg læser det på nettet er det først når de er to måneder at deres afføring ikk kommer hver dag eller er det bare mig der ikk kan finde det rigtige sted at læse om det?
Min søn har nemlig ikk haft afføring i 1 1/2 døgn og hans mavekneb er blevet lidt værre trods bio gaia dråber som han har været på lidt over en uge. :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2013

Kamulla

så vidt jeg har fået fortalt om amme børn kan der gå dage imellem.. hvor flaskebørn SKAL have afføring dagligt

Anmeld

14. november 2013

modesty

Annemette07 skriver:

Det er måske et dumt spørgsmål, men hvor tit skal et barn der bliver ammet og kun ammet have afføring? For som jeg læser det på nettet er det først når de er to måneder at deres afføring ikk kommer hver dag eller er det bare mig der ikk kan finde det rigtige sted at læse om det?
Min søn har nemlig ikk haft afføring i 1 1/2 døgn og hans mavekneb er blevet lidt værre trods bio gaia dråber som han har været på lidt over en uge. :-(

Der kan gå uger imellem at ammebørn skider, og det er helt OK. Også efter de er blevet to mdr.

Men hvis han har mavekneb er det jo ikke fedt...

Anmeld

14. november 2013

Mettefpigen

Der er ikk nogle 100% regler for det da børn er forskellige.... Men hvis der ikk er mavekneb eller andet i vejen så er det okay at der går tid imellem de har afføring, men er der noget i vejen så skal de tjekkes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.